توزیع ۶ هزار پرس غذای گرم ویژه دهه ولایت در کردستان

نورعلی خزاعی از توزیع ۶ هزار پرس غذای گرم ویژه دهه ولایت در کردستان خبر داد و گفت: این اقدام به همت هیئات مذهبی و با حمایت خیرین استان انجام می‌گیرد.

نورعلی خزاعی رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: به مناسبت دهه ولایت که از عید قربان آغاز و تا عید غدیر خم ادامه دارد به همت هیئات مذهبی استان کردستان و خیرین استان 6 هزار بسته غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این اقدام معنوی از عید قربان در استان کردستان آغاز شده است، افزود: در راستای اجرای این اقدام معنوی 26 هیئت مذهبی استان مشارکت دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: این بسته‌های غذایی بین محلات حاشیه‌نشین توزیع می‌شود.

 

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان بیان کرد: با استقبال کمک‌های مردمی و خیرین احتمال می‌رود تعداد غذاهای گرم توزیع شده در محلات حاشیه شهرهای استان افزایش یابد.

 

خزاعی اضافه کرد: گسترش شیوع کرونا و تورم منجر به کاهش درآمد برخی خانوارها شده و سعی براین است تا با کمک خیرین از این خانواده‌ها در مناسبت‌های مختلف ایام سال حمایت شود.

 

وی اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 600 هیئت مذهبی در استان فعالیت دارند که در ایام مناسبتی سال فعالیت‌های مختلفی اجرا می‌کنند و اجرای کمک‌های مومنانه در دوران کرونا از جمله فعالیت‌های اثربخش و خیرخواهانه این هیئات در استان بوده است.

کد خبر 1078298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha