حداقل  ۸ دستگاه آب شیرین کن برای خوزستان نیاز است

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه با توجه به کشت شلتوک در حوزه کارون با مشکل مواجه هستیم که درخواست تامین هشت دستگاه آب شیرین کن را داریم گفت: این اقدام بخش عمده ای از مشکلات را برطرف می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» امروز (شنبه ۲ مرداد) در جلسه مشترک ستاد بحران، تنش آبی و موضوعات کشاورزی استان خوزستان اظهار کرد: خویشتن داری نیروهای انتظامی و امنیتی در وقایع اخیر خوزستان مثال زدنی بود.

 

استاندار خوزستان افزود: شاهد بودیم اگر در شهرهای خوزستان به ویژه سوسنگرد خویشتن داری ماموران انتظامی نبود با چه فاجعه ای مواجه می شدیم، علاوه بر آن با حضور چهره به چهره از شیوخ و بزرگان خواستار کاهش تنش شدیم، در حالی که اعتراضات آنها را شنیدیم.

 

وی با بیان اینکه مشکلات را باید در داخل حل کنیم ادامه داد: قبل از اینکه مسئولیت استان را برعهده اینجانب بگذارند وضعیت آبی خوزستان عادی بود اما پس از بهمن ماه به یک باره با کاهش بارش مواجه شده و این مشکلات را در پی داشت.

 

سلیمانی دشتکی ابراز کرد: تاکنون 67 درصد از خسارات کشاورزان از سیل سال 98 پرداخت شده که امیدوار هستیم که مابقی آن که 230 میلیارد تومان است هرچه سریع‌تر پرداخت شود، پیشنهاد ما این است که برای کاهش مشکلات کارگران شهرداری ها درآمد گمرکات استان را به شهرداری ها اختصاص دهیم.

 

وی در پایان یاد آور شد: با توجه به کشت شلتوک در حوزه کارون  با مشکل مواجه هستیم که در خواست تامین هشت دستگاه آب شیرین کن را داریم که این اقدام بخش عمده ای از مشکلات را برطرف می کند.

 

کد خبر 1078414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha