جواد موجب روسفیدی ملت ایران شد/ دعای مردم پشتیبان او بود

فرخنده چکاچن، مادر جواد فروغی دارنده مدال طلای المپیک، گفت: شکرگذار خدا هستم که جواد توانست موجب روسفیدی خود و ملت ایران شود و مدال طلای المپیک را تقدیم به رهبری عزیز و ملت ایران کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مادر جواد فروغی، دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو، در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: جواد امروز در مسابقات المپیک، توانست مدال طلا را کسب کند که موجب خوشحالی مردم، رهبر معظم انقلاب اسلامی و امام زمان(عج) و همه جوانان به ویژه مردم استان ایلام و شهرستان دهلران شد.

 

وی افزود: با توجه به اینکه جواد بچه دهلران است، خوشحالی و شادی فراوانی در پی کسب مدال طلای المپیک توسط یک ورزشکار دهلرانی در شهرستان دهلران ایجاد شده است، ما از ساعت ۶ صبح پای تلویزیون بودیم و مسابقات را پیگیری می کردیم، شکرگذار خدا هستیم که جواد توانست موجب روسفیدی خود و ملت ایران شد و مدال طلای المپیک را تقدیم به رهبری عزیز و ملت ایران کرد.

 

مادر جواد فروغی یادآور شد: در چند روز گذشته که جواد وارد المپیک شد، این چند روز پای تلویزون هستم و او را شب و روز دعا می کردم، همه جوانان را دعا می کردم، دعای مردم و همه مسلمانان پشت سر جواد بود، او با زحمت خود، با آمد و رفت خود و دعای مردم توانست مدال المپیک را کسب کند و تقدیم به ملت ایران کند.

 

«فرخنده چکاچن» خاطرنشان کرد: من از جواد بسیار ممنونم و او همه ما و مردم را سربلند کرد، امید واریم که همه جوانان ایران اسلامی همواره سربلند باشند.

 

گفتنی است، جواد فروغی، عضو تیم ملی تیراندازی جمهوری اسلامی ایران و اهل شهرستان دهلران از توابع استان ایلام موفق به کسب اولین مدال طلای المپیک کاروان ایران در ماده ۱۰ متر تپانچه در مسابقات المپیک توکیو ۲۰۲۰ شد.

کد خبر 1078415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha