دیدگاه شورای شهر جهرم استفاده از تمام ظرفیت ها است

سامانی گفت: دیدگاه منتخبین شورای شهر جهرم استفاده از همه ظرفیت های شهرستانی، استانی و کشوری فارغ از هرگونه دیدگاه و خط و مشی سیاسی است.

«مصطفی سامانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: منتخبین شورای ششم شهر جهرم پس از تایید نتیجه انتخابات از سوی مسئولان امر، تا کنون جلساتی را به صورت غیررسمی برگزار کرده و دیدارهایی را نیز با مسئولین شهرستانی برگزار کرده اند که در این جلسات موضوعات مختلف شهری مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفته است.

 

منتخب شورای اسلامی شهر جهرم افزود: قطعاً دیدگاه منتخبین شورای ششم استفاده از همه ظرفیت های شهرستانی، استانی و کشوری فارغ از هرگونه دیدگاه و خط و مشی سیاسی است.

 

وی بیان کرد: این مهم را یادآور می شویم که درب شورا به روی همه مردم، معتمدین و نخبگان شهری باز بوده و همه ما علاقه مند  به استفاده از نقطه نظرات، پیشنهادات و طرح های همه مردم هستیم.

 

سامانی عنوان کرد: در جلسات غیررسمی، منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر بحث هایی را در مورد اولین تکلیف قانونی شورا که همان انتخاب شهردار بوده را مطرح و فاکتورها و معیارهای یک شهردار کارآمد مورد بحث و بررسی قرار داده اند.

 

به گفته وی، اعضای شورا در انتخاب شهردار معیارهایی چون جوان بودن، دارای روحیه انقلابی جهادی، اولویت بومی بودن، مردمی بودن و دارای پذیرش مردمی، اخلاق مدار بودن، آشنا بودن با سیستم حاکم بر شورا و شهرداری، آشنایی داشتن با مدیریت شهری، شهرسازی و عمران شهری، آشنایی داشتن با قوانین و مقررات شهری و شهرداری و حقوق عامه و... تاکید داشتند؛ که این معیارها مورد وفاق اکثریت منتخبین شورا قرار گرفته است.

 

منتخب شورای اسلامی شهر جهرم خاطرنشان کرد: انشالله در ادامه ضمن مشورت گرفتن از نخبگان و معتمدین و بزرگان شهر، گزینه هایی که دارای این مصادیق هستند اعلام کرده و فرآیند انتخاب شهرداری در کمترین بازه زمانی طی می کنیم..

 

 سامانی در پایان گفت: امیدواریم با توکل بر خداوند منان و پشتیبانی مردم بتوانیم باری که بر دوش ما قرار گرفته است را به نحو احسن به سرمنزل مقصود برسانیم.

 

کد خبر 1078417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha