خوزستان رتبه دوم بیکاری در کشور را دارد

ساعدی گفت: آب تنها یکی از مشکلات خوزستان است گفت: خوزستان در بیکاری رتبه دوم کشور را دارد، آیا این صحیح است با همه ثروت هایی که در این استان هستند دارای این رتبه باشیم، نظر ما این است ظرفیت های خوزستان در حال مصادره شدن هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم ساعدی» امروز (شنبه 2 مرداد) در جلسه مشترک ستاد بحران، تنش آبی و موضوعات کشاورزی استان خوزستان اظهار کرد: احساس می کنیم حضور میدانی وزرا در روزهای پایانی دولت دوازدهم دردی را دوا نخواهد کرد و انتظار بر این بود که زودتر در این استان حاضر شوند.

 

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی افزود: تا چه اندازه باید از نجابت مردم خوزستان استفاده شود، باید عنوان کنیم که خوزستان محروم نیست بلکه مظلوم است؛ خوزستان در برنامه ریزی ها و سیاست های دولت مظلوم واقع شده است.

 

وی اضافه کرد: آیا این صحیح است ابتدا باید خون جوانان ریخته شود و پس از آن به فکر درد و چاره جویی باشیم؟ قطعا آه مردم محروم خوزستان دامن گیر مسببان خشکسالی در این استان می شود.

 

ساعدی عنوان کرد: آب تنها یکی از مشکلات خوزستان است، بیکاری خوزستان رتبه دوم کشور را دارد، آیا این صحیح است با همه ثروت هایی که در این استان هستند در بیکاری رتبه دوم کشور باشیم؟ نظر ما این است ظرفیت های خوزستان در حال مصادره شدن هستند.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه به درد مردم توجهی نمی شود و همین مهم سبب فراهم شدن بستر اعتراض مردم می شود یاد آور شد: تالابی که عنوان می کنند 85 درصد آب دارد تنها 60 درصد در آن آب دارد، آب وقتی در جریان نباشد اکسیژنی نخواهد داشت و چه کسی جوابگوی این سوءمدیریت ها خواهد بود.

 

کد خبر 1078436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha