پویش «نذر غدیر» در آستارا آغاز شد

حجت الاسلام حبیبی گفت: طرح جمع ‌آوری کمک ‌های مردمی برای اهدا به نیازمندان بندر آستارا در قالب پویش «نذر غدیر» آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام «محمدمهدی حبیبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا گفت: پویش «نذر غدیر» با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای اطعام نیازمندان به ‌مناسبت عید غدیر خم اجرا می شود.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا ترویج فرهنگ علوی را یکی دیگر از اهداف راه اندازی پویش«نذر غدیر» دانست و افزود: این پویش به ‌صورت خودجوش و مردمی است.

 

وی با بیان اینکه افرادی که تمایل دارند در این پویش سهیم باشند کمک های نقدی شان را به حساب مشترک ۲۹۱۱۷۰۳۶۸۶۹۰۱۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۴۴۷۰۳ به نام ارژنگ کرمیانی و آرمان عزتی نزد بانک انصار واریز کنند، تصریح کرد: پویش«نذر غدیر» به همت اداره تبلیغات اسلامی آستارا و شورای هیئات مذهبی این شهرستان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حبیبی عید سعید غدیر خم را فرصتی برای دستگیری از نیازمندان دانست و گفت: در آموزه‌های اسلامی بر توجه به نیازمندان به‌ ویژه خویشاوندان نیازمند، سفارش فراوان شده است.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا اضافه کرد: خیرین و همشهریان همچنین می توانند کمک های غیرنقدی خود را به محل دفتر شورای هیئات مذهبی واقع در اداره تبلیغات اسلامی آستارا تحویل دهند.

 

حجت الاسلام حبیبی از اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها خواست تا در فرهنگ‌ سازی، ترویج پیام غدیر و نهضت تبلیغ آن گام ‌های موثر بردارند.

کد خبر 1078473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha