مسابقه کتابخوانی «من غدیری ام» در فارس برگزار می شود

مهدوی از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «من غدیری ام»، به مناسبت دهه امامت و ولایت در استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سلیمان مهدوی»، امشب (شنبه ۲ مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی با محوریت حرم مطهر امامزاده جلیل القدر حضرت سید علاالدین حسین (ع) شیراز گفت: تبلیغ عید بزرگ غدیرخم برای شیعیان یک ضرورت است و به منظور تبیین مبانی و معرفی هر چه بیشتر فرهنگ غدیر مسابقه بزرگ کتابخوانی از متن کتاب «غدیری ام» در سراسر استان ولایت مدار فارس برگزار می شود.

مسئول فرهنگی و فرمانده پایگاه مقاومت آستان مقدس حضرت «سید علاالدین حسین (ع)» شیراز افزود: کتاب منتخب این مسابقه فرهنگی در ۱۳۰ صفحه و در سه فصل تنظیم شده است که در فصل نخست به اهمیت و جایگاه عید غدیر خم در نزد شیعیان پرداخته شده است و در خاتمه این بخش نظر چهار تن از آیات و مراجع عظام تقلید در خصوص کاروان های غدیر آمده است.

وی ادامه داد: در بخش دوم از این مجموعه به ادله بحث غدیر بر اساس روایات بسیاری از معصومین (ع) اشاره شده است و در فصل پایانی از کتاب در خصوص توسل و زیارت بارگاه ملکوتی امیرالمومنین (ع) بحث شده است.

مسئول فرهنگی و فرمانده پایگاه مقاومت آستان مقدس حضرت «سید علاالدین حسین (ع)» شیراز با بیان اینکه جهت شرکت در این مسابقه بزرگ می توان از فایل الکترونیکی کتاب نیز استفاده کرد؛ گفت: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه کتابخوانی می توانند تا پایان دهه ولایت و روز عید غدیرخم با مراجعه به لینک https://eitaa.com/joinchat/421331022C3e6ce01b52 در پیام رسان ایتا نسبت به دریافت فایل الکترونیکی و مطالعه کتاب اقدام کنند.

مهدوی افزود: شرکت کنندگان پس از مطالعه کتاب از طریق لینک https://setadamrfarsazmoon.digisurvey.net/8vz2d می بایست به سوالات مطرح شده پاسخ دهند و به قید قرعه به ۱۴ نفر از شرکت کنندگان برگزیده این مسابقه کتابخوانی هدایای نفیس اهدا می شود.

 

کد خبر 1078498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha