برگزاری مسابقه نقاشی«قربان تا غدیر» طی دهه امامت و ولایت

انوری گفت: کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه به مناسبت دهه امامت و ولایت اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی تحت عنوان «قربان تا غدیر» برای سنین هفت تا ۱۴ سال کرده است.

«غلامعباس انوری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه به مناسبت بزرگداشت دهه امامت و ولایت اقدام به آذین بندی مسجد و روستای افین کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه در ادامه بیان کرد: برگزاری جشن روز عید قربان و عید سعید غدیرخم از دیگر برنامه های کانون طی دهه امامت و ولایت است.

 

وی به برگزاری مسابقه نقاشی «قربان تا غدیر» اشاره کرد و گفت: این کانون به مناسبت دهه امامت و ولایت اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی تحت عنوان «قربان تا غدیر» برای سنین هفت تا 14 سال کرده است.

 

انوری ادامه داد: علاقمندان توجه داشته باشند که برای شرکت در این مسابقه باید آثاری با مضمون قربان و غدیرخم تهیه کنند و نقاشی با موضوعات غیرمرتبط پذیرفته نخواهد شد و هدف از برگزاری این مسابقه بیشتر آشناشدن کودکان با دهه امامت و ولایت است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه در پایان عنوان کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه تا روز پنجشنبه هفتم مردادماه مهلت دارند آثار خود را به کانون تحویل دهند.

کد خبر 1078550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha