جمع آوری ۶۰۰ میلیون تومان نذورات در روز عیدسعید قربان

بیضی زاده با بیان اینکه ۶۰۰ میلیون تومان نذورات در روز عیدسعید قربان در طبس جمع آوری شده است، گفت: این نذورات در قالب بسته های گوشت گوسفند، گاو و شتر بین یک هزار و ۷۰۰ خانواده نیازمند در شهرستان طبس توزیع شد.

«حمید بیضی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: در روز عیدسعید قربان خیران راس دام سبک و سنگین به پایگاه های جمع آوری نذورات و مراکز نیکوکاری شهرستان طبس اهدا کردند.

 

مدیرکمیته امداد طبس با بیان اینکه در روز عیدسعید قربان ۶۰۰ میلیون تومان نذورات در طبس جمع آوری شده است، ادامه داد: این میزان اعتبار برای تهیه  215 راس گوسفند، 5 راس دام و چهار نفر شتر با همکاری کمیته امداد و مراکز نیکوکاری هزینه شده است و ارزش ریالی این میزان نذورات نسبت به سال گذشته 13 درصد رشد داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه نذورات عیدسعید قربان امسال بین یک هزار و 700 خانواده نیازمند در شهرستان طبس توزیع شده است، افزود: از این تعداد یک هزار و 200 خانوار تحت پوشش کمیته امداد طبس و 500 خانوار دیگر غیرمددجو و نیازمند بودند.

 

بیضی زاده در خصوص میزان نذورات جمع آوری شده در عیدسعید قربان سال گذشته گفت: خیرین شهرستان طبس سال گذشته در روز عید سعیدقربان 218 راس گوسفند، سه راس گوساله و هفت نفر شتر به ارزش 520 میلیون تومان به کمیته امداد و مراکز نیکوکاری طبس اهدا کردند.

 

مدیر کمیته امداد طبس در پایان عنوان کرد: در روز عید سعیدقربان امسال ۲۲ پایگاه جمع آوری نذورات در سطح شهرستان طبس مستقر شده بود.

کد خبر 1078580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha