برگزاری مسابقه فرهنگی سیره علوی همزمان با دهه ولایت با بهره گیری از فضای مجازی

شعبانی از برگزاری مسابقه فرهنگی سیره علوی همزمان با دهه ولایت و امامت ویژه سراسر کشور با بهره گیری از فضای مجازی خبر داد.

«ابراهیم شعبانی» ضمن تبریک به مناسبت دهه ولایت و امامت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ترویج فرهنگ و سیره علوی در جامعه امری ضروری است و همگان باید در این راستا تلاش کنند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله مسجد زاغرم شهرستان تفرش با اشاره به اینکه مسابقه فرهنگی سیره علوی از کتاب جاذبه و دافعه حضرت علی علیه السلام، شهید مطهری برگزار می شود، افزود: این مسابقه به صورت سراسری برگزار می شود و همه افراد از سراسر کشور می توانند در آن شرکت کنند.

 

وی مهلت شرکت در مسابقه را تا پایان ذیحجه دانست و بیان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت منبع مسابقه می توانند به کانال تلگرامی کانون فرهنگی هنری بقیه الله مسجد زاغرم تفرش به نشانس @kanoontafresh  مراجعه کنند.

مسابقه غدیر 1400 ویژه کودکان و نوجوانان

 

شعبانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در این ایام برنامه های مختلفی نیز ویژه کودکان، جوانان و نوجوانان برگزار می شود، گفت: تبیین سیره و منش علوی باید از دوران کودکی در بین افراد نهادینه شود و کانون فرهنگی بقیه الله برنامه های مختلفی را در این راستا برگزار می کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله برگزاری مسابقه غدیر ۱۴۰۰ را از جمله این برنامه ها دانست و بیان کرد: این مسابقه در دو سطح کودک و نوجوان همراه با اهدای جوایز به برگزیده ها به همت کانون فرهنگی هنری بقیه الله مسجد زاغرم شهرستان تفرش ویژه سراسر کشور برگزار می شود.

 

وی افزود: کودکان در رده سنی 3 تا 6 سال می توانند در این مسابقه شرکت کنند و آثار خود را در قالب شعر و نقاشی برای ما ارسال کنند.

 

شعبانی شعر را شامل کلیپ شعر خوانی کودک در مورد عید غدیر دانست و ادامه داد: در بخش نقاشی نیز شرکت کنندگان می توانند در مورد عید غدیر یا امام علی (ع) نقاشی بکشند و برای ما ارسال کنند.

 

این مقام مسئول همچنین به مسابقه سطح نوجوانان نیز اشاره کرد و گفت: نوجوانان علاقمند به شرکت در این مسابقه می توانند کلیپ در رابطه با غدیر، شامل دکلمه خوانی (صوت قسمتی از ترجمه خطبه غدیر)، کاردستی، خط(قسمتی از خطبه غدیر) را برای ما ارسال کنند.

 

شعبانی ادامه داد: شرکت کنندگان می بایست آثار خود را به شماره واتساپ09184349302 همراه با مشخصات کامل و شماره همراه خود تا تاریخ 15 مرداد 1400 برای ما ارسال کنند.

طرح پویش نذر غدیر با عنوان«اطعام علوی »

 

مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله مسجد زاغرم شهرستان تفرش در ادامه از برگزاری طرح پویش نذر غدیر با عنوان«اطعام علوی » نیز خبر داد و گفت: این پویش به منظور کمک به نیازمندان و جلب مشارکت خیرین و نیکوکاران برگزار می شود.

 

شعبانی افزود: خیرین و نیکوکاران علاقمند به منظور سهیم شدن در ثواب اطعام ایام عید سعید غدیر خم می توانند کمک های خود را به شماره کارت 6037-9973-3598-6759 به نام ابراهیم شعبانی واریز کنند.

 

وی ادامه داد: از خیرین و نیکوکاران تقاضا داریم بعد از واریز نذورات تصویر رسید واریزی خود را به شماره 09184349302در واتساپ ارسال نمایند.

برپایی ایستگاه صلواتی غدیر در تفرش

 

مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله مسجد زاغرم تفرش در بخش دیگری از سخنانش به برپایی ایستگاه صلواتی غدیر به همت کانون فرهنگی هنری بقیه الله مسجد زاغرم شهرستان تفرش خبر داد.

 

شعبانی افزود: این برنامه نیز به مناسبت عید سعید غدیر خم در روز چهارشنبه 6 مرداد ماه 1400 از ساعت 18 در خیابان آیت الله سعیدی ابتدای کوچه زاغرم همراه با ویژه برنانه جشن برپا می شود.

 

وی افزود: جشن غدیر همراه با ویژه برنامه های شاد و متنوع مولودی خوانی، ایستگاه نقاشی کودکان، ماشین نویسی، اهدای گلدان و بسته فرهنگی و پذیرایی به همت کانون بقیه الله برگزار می شود.

حرکت کاروان شادی برنامه دیگر از کانون بقیه الله در غدیر

 

مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله، در ادامه از حرکت کاروان شادی غدیر در صبح عید غدیر خبر داد و گفت: این برنامه با حضور دوچرخه سواران کانون فرهنگی هنری بقیه الله مسجد زاغرم شهرستان تفرش برگزار می شود.

 

شعبانی افزود: شرکت کنندگان در این برنامه مسیر خیایان آیت الله سعیدی، باغ ملی، امامزاده محمد (ع) را با دوچرخه می پیمایند.

 

وی برنامه های شاد و قرعه کشی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان را از برنامه های کانون فرهنگی هنری بقیه الله مسجد زاغرم شهرستان تفرش در این روز دانشت.

کد خبر 1078606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha