فاروج، شهر طرح های ناتمام است

فرماندار فاروج گفت: تا چند سال آینده اگر همه اعتبارات شهرستان را برای تکمیل طرح های ناتمام بگذاریم بازهم طرح تکمیل نشده داریم و فاروج شهر طرح های ناتمام است.

«ابوالحسن نجفی حاج تقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت:  به رغم هزینه اعتبار 666 میلیارد ریالی امسال شهرستان برای طرح های ناتمام،  اما همچنان پرونده این طرح ها بسته نمی شود.

 

فرماندار فاروج افزود: در هر کوچه و خیابان، یک طرح ناتمام دیده می شود و با توجه به این شرایط امسال جز ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهر تیتکانلو طرح جدید تعریف نشده است.

 

وی با اشاره به اینکه اگر همین امروز بخواهیم استخر فاروج را تکمیل کنیم، به اعتبار 100 میلیارد ریالی نیاز است، گفت: این طرح که 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اما بخش خصوصی با توجه به جمعیت و وسعت شهرستان روی خوش به این طرح نشان نمی دهد.

 

نجفی، کتابخانه تیتکانلو را یکی دیگر از طرح های ناتمام شهرستان عنوان کرد و گفت: سال گذشته برای این طرح یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته بود و امسال این رقم به پنج میلیارد ریال رسیده که در صورت بالا بودن رقم تخصیص این طرح به سرانجام می رسد و اگر تخصیص کم باشد اعتبار تکمیل آن برای سال آینده باید پیش بینی شود.

 

کد خبر 1078625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha