۱۱۰ بسته گوشت قرمز و مرغ در اختیار نیازمندان قرار گرفت

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) گفت: ۱۱۰ بسته گوشت قرمز گوسفندی و مرغ در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان قرار گرفت.

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 110 بسته گوشت قرمز گوسفندی و مرغ به همراه نمک طعام در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: خیرین و نیکوکاران محله پیرمادر همکاری خوبی در تهیه و توزیع این بسته ها در بین این خانواده ها داشتند.

 

وی خاطر نشان کرد: این کانون به همت خیرین از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون توانسته در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی کمک های مومنانه و بسته های معیشتی و بهداشتی را در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت قرار دهد.

 

سیدی ادامه داد: این حرکت خیرخواهانه در راستای گرامیداشت دهه امامت و ولایت برای حمایت از نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) اضافه کرد: هدف از اجرای این حرکت نیکوکارانه عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین نوجوانان و جوانان است.

 

سیدی اذعان داشت: برپایی جشن های دهه امامت و ولایت و غدیر خم از دیگر برنامه های این کانون به همین مناسبت خواهد بود.

 

کد خبر 1078648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha