کسب مدال قهرمانی توسط جواد فروغی باعث اعتماد به نفس کاروان اعزامی به بازی های الپیک شد

مدیر کل ورزش وجوانان استان ایلام گفت: نخستین که توسط جواد فروغی، ورزشکار ارزشمند دهلرانی برای کشور کسب شد باعث اعتماد به نفس کاروان اعزامی کشور به بازی های المپیک شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «مظفر علی شائی» در مراسم تجلیل از مادر جواد فروغی، اظهار کرد: تا قبل از افتخار آفرینی جواد فروغی در مسابقات المپیک تیم تیر اندازی کشور سابقه  مدالی در المپیک نداشته است ولی این ورزشکار توانمند برای کشور افتخار آفرینی کرد و باعث  بالا بردن روحیه دیگر ورزشکاران حاضر در مسابقات شد.


وی یادآور شد: از زمانی که این ورزشکار ایلامی کسب سهمیه کرد، بحث حمایت از قهرمانان ها و آنهایی که کسب سهمیه المپیک کردند را در دستور کار قرار داده و ما به صورت ماهیانه حق تمرین یا حتی به عنوان حق ورزش  از این ورزشکاران حمایت شده است.


 علی شائی افزود: ورزشکاران استان، در تمامی رقابت‌هایی که صاحب عنوان شدند پاداش مدال و قهرمانی به این ورزشکاران موفق تقدیم شده است.


مدیر کل ورزش و جوانان ایلام گفت: استان ایلام در کاوران اعزامی به المپیک استان ایلام سه ورزشکار المپیکی و یک ورزشکار پارالمپیکی دارد و در تمام دوره هایی که اردو تیم ملی بودند، این ورزشکاران حمایت شده اند.


وی با اشاره به اینکه حمایت ها، منجر به مدال برای کشور شده است، گفت: امروز یکی از فرزندان ایلام افتخار آفرینی کرد و امیدواریم که دیگر ورزشکاران ایرنی الخصوص ورزشکاران ایلامی برای کشور افتخار آفرینی کنند.


علی شائی  خاطرنشان کرد: برای حمایت از قهرمانان ملی بر اساس نظام نامه اقدام می کنیم ولی مدال المپیک بسیار مهم است و در جلسه با استاندار به صورت ویژه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و کسی که قهرمان المپیک می شود همه سازمان ها تلاش کنند که از این ورزشکاران حمایت شود.

کد خبر 1078677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha