اطعام ۱۰ هزار مجاور حرم مطهر هلال بن علی(ع) در روز عید غدیر

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) از اطعام ۱۰ هزار نفر از مجاوران این حرم مطهر و نیازمندان آران و بیدگل در قالب طرح ضیافت غدیر در روز عید ولایت خبر داد.

سید جواد تکیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با عید سعید غدیر طرح «ضیافت غدیر» از سوی آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل اجرا می شود.

 

مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) افزود: در این طرح که با مشارکت بانیان و خیران اجرا می شود، تعداد ۱۰ هزار پرس غذای تبرکی در بین مجاوران حرم مطهر به ویژه محرومان و نیازمندان شهرستان آران و بیدگل توزیع خواهد شد.

 

تکیه در ادامه بیان داشت: اهالی مناطق محروم و حاشیه نشین یحیی آباد، نیازمندان محلات محروم آران و بیدگل، مجتمع مسکونی رضوان و مراکز خیریه مردمی در اولویت توزیع غذای متبرک ضیافتخانه آستان مقدس خواهند بود.

 

مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) خاطر نشان کرد: سهمیه هایی هم از این اطعام به صورت جداگانه به ۴۵ مسجد از مساجد شهر آران و بیدگل اختصاص یافته است تا به صلاحدید هیئت امنا در بین نیازمندان مجاور مساجد مذکور توزیع شود.

 

تکیه افزود: همچنین در قالب این طرح از سوی آستان مقدس حضرت محمدهلال(ع) به صورت نمادین در روز عید غدیر سفره های اطعام غدیر در مساجد منتخب آران و بیدگل برپا خواهد شد.

 

آستان مقدس حضرت محمدهلال(ع) فرزند بلافصل امیرمؤمنان علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است./

کد خبر 1078688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha