پیش بینی ثبت‌نام ۳۰۰ هزار دانش‌آموز کردستانی در سامانه پادا

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: برای سال تحصیلی جدید پیش بینی می‌شود ۳۰۰ هزار دانش‌آموز در سامانه پادا ثبت نام کنند.

مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان از آغاز ثبت نام دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی خبر داد و گفت: ثبت الکترونیکی دانش‌آموزان در سامانه پادا از ویژگی‌های متفاوت ثبت نام امسال است که دانش‌آموزان می‌توانند به صورت غیرحضوری نسبت به ثبت نام و انتخاب مدرسه خود بر اساس شرایط و موقعیت جغرافیایی در موعد مقرر اقدام کنند.

 

 
وی با بیان اینکه ثبت نام دانش‌آموزان میان پایه توسط مدیران مدارس و به راحتی انجام خواهد شد؛ گفت: ثبت نام دانش‌آموزان پایه‌های ورودی (اول، هفتم و دهم) نیز به صورت غیرحضوری و بسته به نوع مدرسه در مهلت خاصی انجام خواهد شد.

 

نامدار با اشاره به اهمیت هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه دهم، خاطرنشان کرد: هدایت تحصیلی تمامی دانش‌آموزان صادر شده و آنها می‌توانند رشته مورد علاقه خود را انتخاب نمایند و همچنین دانش‌آموزانی که موفق به اخذ رشته نشده‌اند نیز در نهایت می‌توانند در رشته کاردانش ثبت نام کنند. 

 


معاون آموزش متوسطه استان از تشکیل18 تیم نظارتی استانی و 69 تیم نظارتی شهرستانی در راستای بررسی روند ثبت نام در مدارس خبر داد و گفت: تیم‌های نظارتی نحوه ثبت نام دانش‌آموزان و همچنین تخلفات صورت گرفته در ثبت نام را مورد رسیدگی قرار می‌دهند. 

 


وی عدم آشنایی اولیا و دانش آموزان با ثبت نام الکترونیکی را از مشکلات جدی در انجام ثبت نام برشمرد و گفت: متاسفانه اولیای دانش‌آموزان به همین دلیل به صورت حضوری به مدارس و یا به کافی نت‌ها مراجعه می‌کنند. 

 

 

نامدار با تاکید بر اینکه تمام تلاش بر این است که ثبت نام دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی تا پایان مرداد ماه به اتمام برسد؛ از اولیای دانش‌آموزان خواست در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام نمایند.

کد خبر 1078719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha