برگزاری آیین جشن و سرور میلاد امام هادی (ع) در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری از برگزاری ویژه برنامه جشن و سرور سالروز میلاد امام هادی (ع) با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک مناسبت میلاد با سعادت امام هفتم شیعیان حضرت امام هادی (ع)، گفت: در این راستا و همزمان با این میلاد با عظمت، آیین ویژه برنامه جشن و سرور در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: در این برنامه حجت الاسلام مهارت، کارشناس مذهبی و عضو این کانون فرهنگی و هنری به بیان سخنرانی در وصف این همام می پردازد.

 

وی بیان کرد: همچنین حاضرین در این برنامه در ادامه از نوای مولودی خوانی حسن زاده و بشارتی از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بهره مند می شوند.

 

حضوری به زمان برگزاری این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: آیین جشن و سرور میلاد امام هادی (ع) سوم مرداد ماه از ساعت 21 و 30 دقیقه در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم در پایان با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه حفظ فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک، از اصحاب مسجد، اهالی کانون و شهروندان برای شرکت در این برنامه دعوت کرد.

کد خبر 1078735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha