اجرای طرح ساماندهی امام‌ زاده علی (ع) موجب رونق گردشگری مذهبی می شود

آیت الله حسینی با اشاره به طرح مرمت و بازسازی مرقد امام زاده علی (ع) در شهرستان چرام گفت: اجرای طرح ساماندهی امام زاده علی (ع) موجب رونق گردشگری مذهبی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت‌الله «سید نصیر حسینی» ضمن بازدید از پروژه مرمت امام زاده علی (ع)، اظهار کرد: ایجاد زیرساخت های فرهنگی و گردشگری در کنار امام زادگان نقش مهمی در توسعه فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از عملکرد اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در بازسازی قسمت های تخریب شده بنای تاریخی امام زاده علی (ع)، گفت: طرح ساماندهی این بنای مذهبی و فرهنگی مطالبه چند ساله مردم شهرستان چرام به خصوص روستای سادات امام زاده علی (ع) بوده که خوشبختانه این امر هم اکنون محقق شده است.

 

«مجید صفایی» نیز در این بازدید از اختصاص سه میلیارد ریال اعتبار به ساماندهی بقعه امامزاده علی (ع) در شهرستان چرام خبر داد و گفت: از این مبلغ یک میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و دو میلیارد ریال هم با مشارکت یک خیر هم استانی تامین شده است.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عملیات ساماندهی این بنای تاریخی آغاز شده، بیان کرد: عدم هماهنگی بین بخش‌هایی که درگیر پروژه ساماندهی این بنای تاریخی بودند برطرف شده و در این عملیات قسمت‌های تخریب‌ شده امام‌ زاده مرمت و بازسازی می‌شود.

کد خبر 1078781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha