زیرساخت های خوبی برای توسعه آتی شیراز فراهم شده است

قائدی گفت: با تلاش شورای اسلامی پنجم شهر شیراز رویکرد و نگاه جدیدی در این دوره به سیستم مدیریت شهری شیراز شد و الگوها و زیربناهای خوبی برای توسعه آتی شهر شیراز فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «نواب قائدی»، امروز (یکشنبه 3 مرداد) در یکصد و نودمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک اعیاد پیش رو و عید غدیر خم گفت: فشارهای اقتصادی، حوادث غیرمترقبه مانند زلزله، سیل، رانش کوه، خشکسالی و ... در 2 سال اخیر، عرصه را بر همه ما تنگ ‌تر کرد و باعث شد که با محبوس شدن خانواده ها در منازل و کاهش تعاملات اجتماعی، فشارهای مضاعف اقتصادی و روحی وروانی به مردم تحمیل شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز افزود: اما اعضای شورای اسلامی شهر شیراز تا حد توان سعی کردند به پاسداشت اعتماد، پشتوانه رای و مشروعیت بخشی کم نظیر شهروندان تمام تلاش خود را برای به دوش کشیدن بار این مسئولیت مهم بکار گرفتند و از تمام وظایف و اختیارات قانونی خود برای توسعه شهر شیراز و کمک به حل مشکلات بهره گیری کردند.

وی اضافه کرد: همواره سعی کردم در دسترس شهروندان باشم تا مشکلات آنها را بشنوم و پیگیری کنم و خوشبختانه در سال های اخیر از شرق تا غرب، از شمال تا جنوب، از برخوردارترین تا محروم ترین نقطه شیراز شاهد توسعه شهری و ارتقای امکانات بوده ایم.

قائدی تاکید کرد: کشور ما به دلیل فشارها و تحریم های اقتصادی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و مردم سرزمین ما با این فرهنگ و تاریخ غنی شایسته زندگی بهتری می باشند و با وجود تلاش‌ها و اقدامات انجام شده در دوره پنجم شورای اسلامی شهر شیراز باز هم شیراز با جایگاه واقعی خود فاصله زیادی دارد و نیازمند برنامه ریزی و تلاش همه جانبه و عزم جدی برای ارتقای کمی و کیفی آن در حوزه های مختلف است.

وی با اشاره به افق پیش روی شهر شیراز بیان کرد: علیرغم تمام محدودیت های موجود با تلاش شورای اسلامی پنجم شهر شیراز رویکرد و نگاه جدیدی در این دوره به سیستم مدیریت شهری شیراز شد و الگوها و زیربناهای خوبی برای توسعه آتی شهر شیراز فراهم شده است

کد خبر 1078803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha