دشمنان بدنبال تجزیه ملت‌های مسلمان هستند

سردار سلامی گفت: دشمنان به‌ دنبال آن هستند که پاره‌های تن جهان اسلام را از هم جدا کنند و ملت‌های مسلمان را تجزیه کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای شهرستان سنندج که با محوریت شهید شکیبا سلیمی و شهید مسعود غمیان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان امروز بدنبال تجزیه ملت‌های مسلمان و جدا کردن پاره‌های تن جهان اسلام است و می‌خواهند با کوچک کردن کشورهای بزرگ اسلامی فقر، عقب‌ماندگی، ناامنی و تفرقه را برای اسلام به ارمغان آورند.

 

 

وی با اشاره به اینکه اسرائیلی‌ها و صهیونیست‌ها یک ملت را از خانه و کاشانه خود آواره کردند، افزود: هر زمان که بتوانند با غرش موشک‌ها و بمب‌ها بر سر خانه‌های مردم فلسطین آوار می‌ریزند و رژیمی که از حمایت آمریکا و اروپا و بعضی از سران رژیم‌های مرتجع حاکم بر کشورهای اسلامی برخوردار است جز بمباران شبانه بر خانه مردم بی‌دفاع فلسطین کار دیگری نمی‌کند.

 

 

 

وی در ابتدای سخنان خود خاطر نشان کرد: خداوند را شاکرم که توفیقی به من دست داد تا در لاله‌زار کردستان در جمع مردم شرافتمند، نجیب، بصیر، فداکار و وفادار این دیار زیبا که نگین درخشان کشور عزیزمان ایران است، شرف حضور پیدا کنم.

 

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اینجا گرد هم جمع شده‌ایم تا از رشادت‌ها و دلاوری‌های دو شهید بزرگوار سرزمین والامقام کردستان تجلیل کنیم، آنان که بزرگ هستند و با بزرگداشت خاطراتشان آنان را در اعماق قلبمان جاودانه می‌کنیم.

 

 

سردار سلامی بیان کرد: بنده و همه پاسداران برای مردم کردستان ارزشی خاص قائل هستیم، مردم استان مردمان صاحب فرهنگ بزرگ در این سرزمین انسان‌های برجسته‌ای هستند که فرازهایی از تاریخ کشور و اسلام را در این دوران ۴۳ ساله ظهور اسلام درنوردیدند.

 

 

وی تاکید کرد: مردم کردستان در مقابل دشمنان بزرگی سینه سپر کردند و شاهد این ادعا شهادت پنج هزار و ۴۰۰ جوان برومند سرزمین زیبا و دل‌انگیز این استان و چشمه‌سار خون پاک شهیدان است که در تاریخ جاودانه می‌ماند.

 

 

فرمانده کل سپاه یادآور شد: مردم کردستان را با پاسداری از شکوه استقلال، با حمیت و غیرت و با روح جوانمردی و شجاعت و دلاوری در میدان‌های سخت می‌شناسیم که هیچ بیگانه‌ای نتوانسته است قامت این مردم را خمیده کند، بنابراین مردم این سرزمین برای ما مقدس هستند.

 

 

شهادت اوج فداکاری یک ملت است

سردار سلامی با بیان اینکه ده‌ها سال است چشمه‌سارهای خون‌رنگ شهادت در سرزمین کردستان جاری است، عنوان کرد: شهادت اوج فداکاری یک ملت و قوم و نشانه آگاهی مخلصانه و ایمان آگاهانه به ارزش‌های پاک و مقدسی است که از جان خود برای حفظ جان مردم و فرزندان گذشتند.

 


وی با بیان اینکه اگر خون شهیدانی چون شهیدان شکیبا سلیمی و مسعود غمیان نبود چه سرنوشتی در انتظار مردم کردستان و ملت ایران بود، اعلام کرد: شهیدان سوداگرانی زیرک و با هوش‌ هستند و می‌دانند که با خداوند معامله می‌کنند، اگرچه ظاهرا عمر خود را در این دنیا کوتاه می‌کنند اما یک ملت را جاودانه می‌کنند.

 

 

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: اینکه می‌گویم مردم کردستان فهیم و بصیر هستند، دشمن و دوست را خوب می‌شناسند و می‌دانند که نباید ذهن و قلب هیچ مسلمان ایرانی بازتاب و انعکاس و پژواک صدای بیگانه باشد و برای همین کردستان مدفن آرزوهای دشمنان و قبرستان سیاست‌های دشمنان ماست.

 

 

سرلشکر سلامی اضافه کرد: این سرزمین امروز امن و ایمن و در حال رشد است و می‌درخشد و باشکوه است، هم جمال مردمانش هم جلال سرزمینش باشکوه است و باشکوه از آن یاد می‌شود و این ثمره شهادت فرزندان این امت است.

 

 

 

امنیت کشور و کردستان ثمره شهادت پیشمرگان مسلمان کرد است

 

وی یادآور شد: امنیت پایدار موجود در کشور و کردستان، ثمره شهادت پیشمرگان مسلمان کرد و نتیجه استواری و صلابت سینه‌های ستبر مردمان این سرزمین و ثمره نجابت، دانایی، شکیبایی و بینایی مردمان این دیار است.

 

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد از هر فرصتی برای ضربه زدن استفاده کند، اضافه کرد: وقتی خشکسالی و کم آبی دامنگیر مردم خوزستان شد، همه دشمنان هم قسم شدند تا علاوه بر خشکسالی و کم‌آبی که فضل الهی با مجاهدت همه مردم و مسئولان در حال رفع شدن است و حتی بخشی از آن رفع شده است، مردم را به خیابان‌ها بکشانند و محیط زندگی آنان را ناامن کنند.

 

 

سرلشکر سلامی افزود: ولی مردم خوزستان هم بسیار فهیم و بصیر و دقیق عمل کردند و به سرعت صفوف خود را از عناصر متصل به دشمن جدا کردند و خوزستان آن امنیت و شادابی خود را بازیافت.

 

وی اضافه کرد: هر کشوری را که بنگرید دارای مشکل است و باید مشکلات موجود را با عزم قوی‌ملت و نظام حل کرد و امیدواریم در دولت جدید مشکلات جامعه کاهش یابد.

 

 

 

 

کد خبر 1078818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha