تبلیغ غدیر از امور واجب است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه باید به مسئله غدیر بپردازیم تا شیعه بودن خود را ثابت کنیم؛ گفت: هر چه برای غدیر کار کنیم کم است و امروز تبلیغ غدیر از امور واجب است زیرا قبولی همه اعمال در پرتو غدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام علی عربپور، یکشنبه(۳ مرداد) در آیین افتتاح مرکز امامت سپاه ثارالله استان در سخنانی با اشاره به اهمیت غدیر گفت: حتی علمای بدون تعصب اهل سنت هم نسبت به مسئله غدیر اهتمام دارند و راجع به شخصیت امیر مؤمنان علی علیه السلام اعتراف کردند.

 

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان راه اندازی تشکیلاتی از جمله مرکز امامت را تربیت انسان هایی دانست که در مکتب غدیر حرکت کنند و پای عَلَم غدیر بمانند زیرا تعلیم و تربیت غدیری اکسیری ناب است که شاهدمثال آن حاج قاسم است که در اقیانوس بیکران غدیر، خود صاحب مکتب شد.

 

 

 

وی با بیان اینکه جهان امروز، شیعه و مسلمین را زیر نظر گرفته تا ببیند چه نگاهی به غدیر دارد و برای همین همه حرکات ما زیر ذره بین است؛ تصریح کرد: اگر ما ضعیف عمل کنیم دیگران این میدان را از ما می ربایند پس مراقب باشیم که نگهداری مکتب غدیر سخت است زیرا مخالف زیاد دارد.

 

 

 

حجت الاسلام عربپور خاطرنشان کرد: دعوای دیروز و امروز دنیا سر مسئله غدیر و عصاره آن یعنی ولایت است و می خواهند با قرائت های مختلف از اسلام به جنگ غدیر و اسلام ناب بیایند پس ولایت و ضد ولایت مربوط به انقلاب اسلامی نیست و تا قیامت ادامه دارد.

 

 

 

وی با تأکید بر اینکه سپاه باید پرچمدار تربیت غدیری باشد؛ در ادامه با توصیه به مطالعه خطبه غدیر؛ این خطبه را وصیت نامه جامع تربیتی و ماندگار پیامبر اکرم دانست و تصریح کرد: محتوای این خطبه متعالی تر از همه تعالیم الهی است و آنقدر اهمیت دارد که پیامبر فرمود علی جان اگر نسبت به ولایت تو وصیت نکنم همه اعمال من حبط می شود.

 

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه باید به مسئله غدیر بپردازیم تا شیعه بودن خود را ثابت کنیم؛ تصریح کرد: هر چه برای غدیر کار کنیم کم است و امروز تبلیغ غدیر از امور واجب است زیرا قبولی همه اعمال در پرتو غدیر است.

 

 

 

وی سیره شهدا به ویژه شهید سلیمانی را مبیّن تحکیم غدیر دانست و اظهار کرد: مغز غدیر امامت است.

کد خبر 1078842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha