مسابقه کتابخوانی «قربان تا غدیر» در کانون ذوالفقار تربت جام برگزار می شود

ولی الهی گفت:در ایام دهه پر خیر و برکت ولایت و با حمایت های ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی مسابقه کتابخوانی «قربان تا غدیر» از ۳۰ تیر تا ۷ مرداد در کانون فرهنگی هنری ذوالفقار تربت جام برگزار می شود.

«علی ولی الهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تبریک ایام دهه ولایت گفت:در ایام دهه پر خیر و برکت ولایت و با حمایت های ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی و همکاری اداره کتابخانه های عمومی تربت جام مسابقه کتابخوانی «قربان تا غدیر» از ۳۰ تیر تا ۷ مرداد در کانون فرهنگی هنری ذوالفقار تربت جام برگزار می شود.

 

مدیر کانون ذوالفقار تربت جام افزود: یکی از بهترین راههای مبارزه با تهاجم های فرهنگی، ترویج فرهنگ کتابخوانی است، گفت: با ورود به فضای مجازی به زندگی روزمره و استقبال بیش از حد جوانان و نوجوانان از این تکنولوژی متاسفانه شاهد کاهش سطح مطالعه کتاب در جامعه هستیم.

 

وی با بیان اینکه کتاب از دیرباز یار مهربان بوده و هیچ چیزی نمی تواند جای کتاب را بگیرد، افزود: امیدواریم برگزار کردن مسابقات متنوع کتابخوانی بتواند رشد چشمگیری در بالا بردن سطح مطالعه در جامعه به خصوص در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

 

ولی الهی با تاکید بر اینکه کارکردهای مسجد، ترویج فرهنگ قرآنی، سیره نبوی و معارف و آموزه های اهل بیت(ع) و مبارزه با هجمه های فرهنگی از رسالت های کانون ها است، اظهارکرد:علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۵۸۱۳۹۶۷۰ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 1078853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha