راهیابی ۴۰۰دانش آموز یزدی به فینال جشنواره هنر قرآنی دانش

ملانوری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: در مجموع ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان شرکت کننده در اواین جشنواره هنر قرآنی دانش در سطوح ،مقاطع مختلف اعم از دختر و پسر به رتبه های برتر استانی دست یافتند.

حسینعلی ملانوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،‌ با بیان اینکه اولین جشنواره قرآنی هنر دانش با هدف فراگیر نمودن فعالیتها و برنامه های حوزه قرآن عترت و نماز و فرهنگ و هنری از ابتدای سال تحصیلی ۱۳۹۹_ ۱۴۰۰ آغاز به کار کرده است گفت: این جشنواره  با رویکرد قرآنی در سه بخشی آوایی پژوهشی، ادبی و فرهنگی هنری که با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار می شود  با استقبال بسیار خوب دانش‌آموزان در سطح مدارس مواجه شده و بالغ بر ۴۲ هزار دانش‌آموز در آن ثبت نام و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان یزد افزود: این جشنواره از سطح مدرسه آغاز و بهترین ها به مرحله شهرستان و منطقه راه یافتند.

وی تصریح کرد: این دانش آموزان  در رشته‌هایی همچون قرائت، همخوانی تواشیح، دلنوشته با خدا، فن بیان و سخنوری در قالب کنفرانس نهج البلاغه، خوشنویسی و کتابت قرآن کریم، قصه گویی قصص قرآن، تولید محتوای الکترونیک، حافظ خوانی و مجری گری با یکدیگر به رقابت پرداختند و در مجموع ۴۰۰ نفر از آنها  در سطوح ،مقاطع مختلف اعم از دختر و پسر به رتبه های برتر استانی دست یافتند.

ملانوری تاکید کرد: در مرحله فینال که ان شاءالله با بهتر شدن وضعیت و شرایط کرونا در محافل و مکان های عمومی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود قهرمانان هر رشته معرفی شده و آثار برتر  به نمایش مردم و دوستداران  گذاشته خواهد شد.

کد خبر 1078899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha