دیدار جمعی از ائمه جمعه کرمان با نماینده ولی فقیه در استان

در آستانه پنجم مردادماه، سالروز اقامه نخستین نمازجمعه در تهران؛ جمعی از ائمه جمعه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ در آستانه پنجم مردادماه، سالروز اقامه نخستین نمازجمعه در تهران؛ جمعی از ائمه جمعه استان، دوشنبه(۴ مرداد) با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار و گفتگو کردند.

 

 

در این نشست که به دلیل محدویت های کرونایی با حضور تعداد اندکی از ائمه جمعه برگزار شد؛ امامان جمعه مناطق مختلف استان اعم از شرق و جنوب و شمال به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در خصوص مسائل فرهنگی و سیاسی پرداختند.

 

 

گزارشی از اهم فعالیت های انجام شده توسط نهاد نمازجمعه در عید قربان و اعلام برنامه های تدارک دیده شده برای عید غدیر خم بخش دیگری از گزارش ائمه جمعه حاضر در این جلسه بود.

 

 

در آغاز این نشست نیز مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گزارشی اجمالی از اهم رویکردهای جاری ارائه داد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان پس از استماع سخنان ائمه جمعه اظهار کرد: نمازجمعه بیان دیدگاه های مردم، محل ذکر و هم محل تبیین مسائل سیاسی و مشکلات روز است و از هر سه جهت اهمیت دارد.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنانش بودجه مصلی ها را بسیار ناچیز خواند و گفت: همین بودجه اندک هم با مشکلاتی مواجه است.

 

 

بر اساس گزارش شبستان؛ هم اکنون ۵۶ نقطه در استان کرمان نمازجمعه دارد و ۱۱ نقطه دیگر متقاضی راه اندازی این پایگاه عبادی سیاسی است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1078922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha