کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری میزبان برنامه‌ های دهه امامت و ولایت

همزمان با فرا رسیدن دهه امامت و ولایت، کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری میزبان برنامه‌ های مختلف فرهنگی هنری با محوریت مساجد و امامان محله خواهند بود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن دهه امامت و ولایت، کانون های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری میزبان برنامه‌ های مختلف فرهنگی هنری با محوریت مساجد و امامان محله خواهند بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برنامه‌ها و جشن‌های مختلف دهه امامت و ولایت در سطح استان به صورت مجازی و جمعی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار گرفته است.

 

وی خدمت رسانی به نیازمندان با جمع آوری و توزیع کمک ها و نذورات مردمی بین خانواده های آسیب دیده از کرونا در قالب خدمت رسانی به مردم از جمله برنامه های بزرگداشت دهه امامت و ولایت امسال توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری است.

 

مظاهری، برگزاری ایستگاه های صلواتی درب مساجد، راه اندازی کاروان خودرویی شادی غدیر، برپایی ایستگاه نقاشی کودکانه غدیر، برپایی جشن های خانگی با پخت کیک و شیرینی، ماشین نویسی غدیریه و تجلیل از سادات و شهدای سادات در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم را از دیگر ویژه برنامه های کانون های مساجد در دهه امامت و ولایت برشمرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع غدیر، معرفی کتاب با موضوعات غدیر، امامت و ولایت در طرح ملی «شنبه های کتاب مساجد»، برگزاری نشست های بصیرتی مجازی و جشن های مردمی با رعایت پروتکل های بهداشتی، انجام اطعام غدیریه با همکاری خیرین، اجرای سرودهای میدانی و پاتوقی، تبلیغ صله رحم مجازی، راه اندازی پویش نصب حدیث غدیر در منازل از دیگر برنامه های کانون های در دهه امامت و ولایت است.

 

وی افزود: شرکت مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در جشنواره غدیرانه فهما، بازخوانی خطبه غدیر، برگزاری مسابقه تولید محتوای چند رسانه ای غدیر در فضای مجازی و اعطای جایزه به پر بیننده ترین ها سایر برنامه های کانون های فهما در دهه امامت و ولایت است.

 

مظاهری ادامه داد: آذین بندی مساجد و محلات از سوی کانون های مساجد، توجه ویژه به عملیاتی‏ شدن شعار سال با توجه به ظرفیت‏ های بالقوه و بالفعل مساجد و محلات، برگزاری محافل و شب شعر به صورت مجازی با حضور شاعران برجسته و پیشکسوت استان و پخش زنده در شبکه های اجتماعی، از دیگر فعالیت های کانون های مساجد در دهه امامت و ولایت است.

 

کد خبر 1078952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha