کلاس‌های پیش‌دبستانی مدارس ابتدایی شهری در شیفت عصر برگزار می‌شود

بالو گفت: در سال تحصیلی جدید در مدارس ابتدایی شهری که دارای تراکم بالای دانش‌آموز بوده و نیازمند افزایش تعداد کلاس‌ها هستند، کلیه کلاس‌های پیش دبستانی در شیفت عصر برگزار می‌شود.

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با اشاره به برنامه‌های پروژه مهر برای سال تحصیلی جدید اظهار کرد: در راستای برنامه‌های پروژه‌ی مهر و آمادگی مدارس برای سال تحصیلی جدید، کمیته‌ی استقبال از دانش‌آموزان تشکیل شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه در این کمیته برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور دانش‌آموزان در مدارس صورت می‌گیرد افزود: در همین زمینه با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته است، در مدارس ابتدایی شهری که دارای تراکم بالای دانش‌آموز بوده و نیازمند افزایش تعداد کلاس‌ها هستند، کلیه کلاس‌های پیش دبستانی در شیفت عصر برگزار می‌شود.

 

وی به سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان اشاره کرد و گفت: فرایند سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان از تیرماه آغاز شده است که تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت و در این بازه‌ی زمانی نوآموزان بدو ورود به دبستان شهرستان ارزیابی و برای ثبت نام نهایی به مدارس معرفی می‌شوند.

 

بالو با اشاره به اینکه واکسیناسیون فرهنگیان در مرداد ماه سال جاری صورت می‌گیرد تصریح کرد: واکسیناسیون عوامل اداری و آموزشی و رانندگان سرویس مدارس تا قبل از بازگشایی مدارس صورت خواهد گرفت که در حال برنامه‌ریزی برای این موضوع هستیم.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا به برگزاری کلاس‌های جبرانی برای دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی اشاره و خاطرنشان کرد: کلاس‌های جبرانی برای دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی که آمادگی لازم را در سال تحصیلی گذشته کسب نکرده‌اند در صورتی که اولیای دانش‌آموزان متقاضی برگزاری این کلاس‌ها برای فرزندانشان باشند، به صورت رایگان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1078954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha