کانون های فرهنگی باید  از نظر مالی تامین شوند

شهاوی گفت: برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید هزینه های مختلفی انجام داد اما با توجه به محدودیت ها و اعتبارات کم مساجد نمی توانند آن کارهای لازم را در سطح مناطق خود انجام دهند، بنابراین ضروری است مساجد را با نظارت صحیح از نظر مالی تامین کرد.

«محمد شهاوی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به وضیعت شیوع ویروس کرونا بخش عمده از فعالیت های این کانون تعطیل شد اما در بخش فضای مجازی توانستیم اقدامات بسیار مطلوبی صورت بگیرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید هاشم رضوانفر اهواز افزود: برگزاری دوره های مختلفی همچون آموزش قرائت قرآن، نقاشی، عکاسی کامپیوتر و ... از مهمترین برنامه های این کانون بودند که با استقبال مطلوبی همراه بود، این دوره ها به صورت مجازی و برخط برگزار شد.

 

وی در ادامه به نیازهای این کانون اشاره کرد و ادامه داد: یکی از مهمترین مشکلات ما در برگزاری دوره های مجازی ضعف اینترنت است که پیشنهاد می شود با مدیریت دبیرخانه کانون های مساجد، کانون های فرهنگی هنری به اینترنت پرسرعت مجهز شوند تا بتوانند اقدامات رسانه و آموزشی خود را به صورت تخصصی انجام دهند.

 

شهاوی با بیان اینکه امروزه رسانه نقش بسیار تاثیرگذاری در ببلیغ دارد عنوان کرد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید هزینه های مختلفی انجام داد اما با توجه به محدودیت ها و اعتبارات کم مساجد نمی توانند آن کارهای لازم را در سطح مناطق خود انجام دهند، بنابراین ضروری است مساجد را با نظارت صحیح از نظر مالی تامین کرد.

 

کد خبر 1078984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha