۱۶ میلیارد تومان در شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی هزینه شد

پارسا با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ایجاد زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه شده است.

به خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی پارسا» امروز (۴مرداد) در ستاد توسعه خاوران اظهار کرد: از ابتدای امسال ۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بحث تکمیل زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی استان هزینه شده است.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی با اشاره به تأمین‌ ۱۶ لیتر بر ثانیه آب برای پنج شهرک‌ صنعتی استان، تصریح کرد: در این راستا اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان برای تأمین آب شهرک صنعتی بیرجند، فردوس، نهبندان، سربیشه و درمیان هزینه شده است.

 

پارسا در ادامه یادآور شد: سال گذشته نیز ۳۰  لیتر بر ثانیه آب برای شهرک ها و نواحی صنعتی استان خریدار شد.

 

وی به تعهد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برای تامین ۲۵ میلیارد تومان برای احداث شبکه گازرسانی به فاز چهار شهرک صنعتی بیرجند، نهبندان، حاجی‌آباد زیرکوه، درمیان و سرایان اشاره کرد و افزود: مناقصه و انعقاد قرارداد با چهار پیمانکار انجام شده است و سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پیش پرداخت کرده ایم.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی قول داد تعهد تأمین اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را تا شهریور ماه جذب و در استان هزینه کند.

 

پارسا بیان کرد: در سال گذشته از محل اعتبارات سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ۱۹ میلیارد تومان در شهرک های صنعتی استان هزینه شده است.

کد خبر 1078986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha