سرکشی به خانواده های بی بضاعت توسط کانون امام زاده عبد الله ملایر دردهه ولایت

حبیبیان گفت: از تعدادی از خانواده های بی بضاعت توسط کانون فرهنگی و هنری امام زاده عبد الله ملایر دردهه ولایت سرکشی شد.

«شیرین حبیبیان» در گفت وگو باخبرنگار شبستان در ملایر، گفت: کانون امامزاده عبدالله ملایر از سال ۹۵ تاسیس شده است و در حال حاضر حدود یک صد نفر عضو فعال دارد.

مدیر کانون  فرهنگی و هنری امامزاده عبدالله ملایر با اشاره به فعالیت های این کانون در حوزه های مختلف افزود: یکی از مهمترین فعالیتهای این کانون حوزه آسیب های اجتماعی جامعه و خانواده و مشاوره است

 وی از سرکشی به چندین خانواده بی بضاعت در دهه ولایت خبر داد و گفت:  توزیع چند بسته معیشتی در بین خانوادهای نیازمند از دیگر برنامه های این کانون در دهه ولایت بوده است.

وی  و برگزاری دعای عرفه  با حضور اعضای کانون و اقشار مختلف بانوان و سرکشی از کمپ  ترک اعتیاد همای سعادت و  برگزاری مشاوره خانواده و اعتیاد  در بین افراد را از دیگر برنامه های این کانون در دهه ولایت برشمرد.

وی با بیان اینکه در راستای مقابله با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی با همکاری مبارزه با مواد مخدر تا کنون برنامه های خوبی از جمله جمع اوری معتادین متهاجر نمایشگاه  مبارزه با مواد مخدر برگزار کرده ایم گفت: برگزاری کلاس‌های مشاوره برای خانواده ها در محلات آسیب پذیر  در حوزه های مختلف به ویژه  پیشگیری از مواد مخدر از جمله فعالیت های ما بوده است.

حبیبیان با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز با شیوع کرونا  فعالت های خوبی را در فضای مجازی داشته  گفت: مشاوره به خانواده‌های بی سرپرست ،مشاوره به  خانواده ها در مورد اعتیاد حضور در محله های آسیب پذیر شهر و ....از دیگر برنامه های ما در فضای مجازی بوده است.

 

کد خبر 1078989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha