برگزاری جشن غدیر توسط قرارگاه جهادی  غدیر در ملایر

حجت الاسلام فارسی گفت: جشن غدیر توسط قرارگاه جهادی غدیر همزمان با روز عید سعید غدیر در پارک سیفیه ملایر برگزار می شود.

«حجت الاسلام احمد فارسی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان، در ملایر گفت:قرارگاه جهادی غدیر از اسفند ماه سال ۹۸ با حضور تعدادی از بچه های گروه های جهادی شکل گرفت که در ابتدا  با توزیع ماسک، بسته های بهداشتی، الکل و... فعالیت ما در آن شرایط بحرانی شروع شد.

مسئول قرارگاه جهادی غدیر ملایر  با بیان اینکه در همان ابتدا ۳ هزار عدد ماسک در بین جامعه هدف و مردم در شهرستان توزیع شد افزود: در عید غدیر سال گذشته این قرارگاه به صورت رسمی با هدف خدمت‌رسانی به نیازمندان  فعالیت خود را آغاز کرد و تا کنون به خوبی این فعالیت ها را ادامه داده است.

 مسئول قرارگاه جهادی غدیر ملایر از توزیع بیش از 5 هزار بسته معیشتی از ابتدای شروع فعالیت این قرارگاه  تا کنون در بین نیازمندان شهرستان خبر داد و گفت:  این بسته ها با همت و همکاری خیران و نیکوکاران، کمک های مردمی، ستاد فرمان امام  و مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه تهیه و توزیع شده است .

وی گفت: در واقع این بسته ها  با اولویت و بین خانواده های نیازمندی که زیر پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی نیستند و بیشتر دربین خانواده‌های نیازمند  مناطق روستایی توزیع شده   است.

وی در ادامه ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت  از برگزاری جشن ویژه غدیر در روز عید غدیر در پارک سیفیه ملایر توسط قرارگاه غدیر ملایر خبر داد و افزود:این برنامه ها شامل برنامه های  متنوع  و شاد ف ایجاد غرفه کودکان برای نقاشی کودکان ، غرفه پذیرایی و... است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های این قرارگاه در حوزه  رسانه ی نیز گفت: تیم رسانه ای این قرارگاه یکی از تیم های قوی در حوزره ساخت برنامه و. رسانه بوده که تعدادی از برنامه های آن  در شبکه های کشوری پخش شده است.

مسئول قرارگاه جهادی غدیر ملایر با بیان اینکه  این تیم یکی از قویترین تیم ها در سطح استان همدان است  افزود: همچنین گروه رسانه های ابن قرارگاه نیزبرنامه های  خود را با شبکه استانی در این ایام دارد.

وی  با اشاره به انجام قربانی غدیر نیز گفت: در این زمینه همزمان با  عید قربان 3 راس گوسفند ذبح و گوشت های آن به صورت بسته بندی بین خانواده های نیازمند و شناسایی شده توزیع شد.

 

 

 

کد خبر 1079011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha