همایش ملی سلامت سالمندی به صورت غیرحضوری برگزار می شود

علی کمالی گفت: همایش ملی سلامت سالمندی با توجه به شیوع ویروس کرونا این همایش غیرحضوری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «علی کمالی» در نشست برنامه ریزی برگزاری نشست همایش ملی سلامت سالمندی، گفت: متاسفانه به دلیل شرایط کرونایی قادر به برگزاری همایش به صورت حضوری نیستیم از این رو اعضاء هیات علمی، شرکت کنندگان و علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس elderhealth.jmu.ac.ir به صورت غیرحضوری شرکت کنند.


دبیر همایش ملی سلامت سالمندی بیان کرد: اطلاع رسانی های لازم در زمینه برگزاری غیرحضوری همایش ملی سلامت سالمندی انجام شده تا شرکت کنندگان در جریان برگزاری این همایش باشند.



وی زمان برگزاری همایش ملی سلامت سالمندی را ۱۳ و ۱۴ مرداد ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: این همایش به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت طی 2 روز برگزار می شود.


کمالی اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری همایش ملی سلامت سالمندی برنامه ریزی شده تا در روز برگزاری با هیچ مشکلی مواجه نشویم.



دبیر همایش ملی سلامت سالمندی ابراز کرد: با توجه به برگزاری این همایش در سطح ملی، حساسیت ویژه ای برای برنامه های این همایش وجود دارد.


وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۳۴۴۳۳۱۶۳۸۳ و سایت این همایش ملی به نشانی elderhealth.jmu.ac.ir  مراجعه کنند.


کمالی از برگزاری تور مجازی در این همایش خبر داد و تاکید کرد: ظرفیت های گردشگری و کشاورزی منطقه جنوب کرمان در این تور به صورت مجازی نمایش گذاشته می شود.


دبیر همایش ملی سلامت سالمندی تصریح کرد: همایش ملی سلامت سالمندی در 14 محور و با هدف بررسی چالش‌ها و راهکارهای حوزه سالمندی برگزار می‌شود.


وی در خاتمه یادآور شد: شناخت ابعاد و ویژگی‌های مختلف حوزه سالمندی نیازمند واکاوی و بررسی‌های علمی دارد از این رو دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در راستای ارتقاء کیفیت زندگی و ترویج فرهنگ خودمراقبتی سالمندان این همایش ملی را برگزار می‌کند.

کد خبر 1079014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha