امور بانوان در هر سازمانی جایگاه و نقش زنان را تبیین می‌کند

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان گفت: امور زنان و خانواده‌ها در هر سازمانی باید جایگاه و نقش زنان را بخوبی تبیین کند تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و ارتقای جایگاه بانوان باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، آرش آریانژاد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان در مراسمی که به منظور تکریم و معارفه مشاورین حوزه امور ایثارگران و امور بانوان شرکت آب منطقه‌ای کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در جامعه اسلامی و ایرانی محوریت موضوع خانواده با زنان و مادران است و عدم انجام وظایف مادران در خانواده اساسی‌ترین مشکلات را در خانواده‌ها و جامعه ایجاد خواهد کرد.

 

وی بیان کرد: به منظور پررنگ کردن نقش بانوان و خانواده در جامعه به ویژه در ادارات، مشاور امور زنان و خانواده در ادارات می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: امور زنان و خانواده در هر سازمانی قطعا باید جایگاه و نقش زنان را در ادارات و نهادها به خوبی تبیین کند.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان بیان کرد: مسئولان امور بانوان در جامعه باید وظیفه فرهنگ سازی نقش زنان در استان را بخوبی تبیین کنند و اگر نقش زنان در خانواده بخوبی تعریف و عملیاتی شود شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

 

آریانژاد همچنین به جایگاه مشاور امور ایثارگران در ادارات پرداخت و بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در هر نهاد و سازمانی ضروری است و این مهم بیانگر جایگاه ارزشمند مشاورین امور ایثارگران در ادارات است.

 

آريانژاد از تلاش‌ها و زحمات يدالله رحماني در طي دوره خدمت خود در سمت مشاور امور ايثارگران تقدير و عنوان کرد: مهندس رحماني در سنوات گذشته در کنار سایر مسئوليت‌ها، در حوزه ايثارگری شرکت نیز به نحو احسن انجام وظیفه کرده و این شایسته تقدیر است.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان همچنین حمید صیدمرادی را به عنوان مشاور جدید امورایثاگران این شرکت معرفی کرد و ‌افزود: تعهد کاری و حسن خلق ایشان بیانگر توانمندی در این سمت است که امیدواریم به تحقق اهداف شرکت آب منطقه‌ای استان در حوزه ایثارگران بینجامد.

 

آریانژاد همچنین ضمن تقدیر از بشرا سروش «مشاور سابق امور زنان و خانواده شرکت» به جهت خدمات ارزنده و تاثیرگذار در حوزه مربوطه به جایگاه و نقش بانوان در رشد و بالندگی سازمانها، خانواده و جامعه، شادی اسدی را به عنوان مشاور امور زنان و خانواده این شرکت منصوب کرد.

 

در پایان این جلسه با اهدای لوح از «یدالله رحمانی» مشاور قبلی امور ایثارگران و«بشرا سروش»  مشاور قبلی امور زنان و خانواده تقدیر شد و احکام مشاور جدید امور ایثارگران و امور بانوان به حمید صیدمرادی شادی اسدی اعطا شد.

کد خبر 1079030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha