برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت هنری در حوزه هنری خوزستان

غدیرزاده گفت: مرکز رشد حوزه هنری خوزستان در راستای کشف و پرورش استعدادهای تازه و تربیت هنرمندان متعهد و تشکیل باشگاه‌های هنری اقدام به برگزاری کلاس‌های کوتاه‌مدت هنری در مقاطع مقدماتی، تکمیلی و تخصصی کرده است.

«محمد غدیرزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: مرکز رشد حوزه هنری خوزستان در راستای کشف و پرورش استعدادهای تازه و تربیت هنرمندان متعهد و تشکیل باشگاه‌های هنری اقدام به برگزاری کلاس‌های کوتاه‌مدت هنری در مقاطع مقدماتی، تکمیلی و تخصصی کرده است.

 

مدیر مرکز رشد حوزه هنری خوزستان افزود: در این مرکز در مرحله اول با همکاری مدرسه سینمایی ژانرنو اقدام به برگزاری کلاس‌های کارگردانی، فیلمنامه نویسی و تدوین غیرخطی کرد.

 

وی اضافه کرد: در این کلاس‌ها شامل دوره آموزش «کارگردانی» توسط امین طرفی جلالی، دوره آموزش «فیلمنامه نویسی» توسط حسین جنوبی و دوره آموزش «تدوین با نرم افزار پریمیر» با تدریس محمدرضا خسروی ارائه می‌شود.

 

غدیرزاده با اشاره به اینکه کلیه کلاس‌ها با 30 درصد تخفیف و در پنج جلسه سه ساعته برگزار می‌شود عنوان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در دوره کارگردانی و تدوین با نرم افزار پریمیر با شماره 09165147951 و دوره فیلمنامه نویسی با شماره تلفن 09367790372 تماس حاصل نمایند.

 

وی یاد آور شد: در پایان این کلاس ها از سوی حوزه هنری خوزستان به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر ارائه و به نفر اول دوره 50 درصد از وجه  بازگشت داده خواهد شد از نفرات برتر در پروژه‌های ساخت فیلم استفاده می‌شود.

 

کد خبر 1079045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha