گیلان از استان‌های برتر در برگزاری مناسبت‌های انقلابی است

حجت الاسلام اشجری گفت: گیلان جزء استان‌های برتر در برگزاری مناسبت‌های انقلاب اسلامی بوده و توانسته الگوها و مدل‌های جدیدی همچون رژه خودرویی در ۲۲ بهمن را به سطح ملی، ارائه و موفق عمل کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «مجتبی اشجری» امروز(دوشنبه، ۴ مرداد) در دیدار با «ارسلان زارع» استاندار گیلان به مناسبت ۱۲ مرداد، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زمینه‌ساز حضور و نقش‌آفرینی مردم در برهه‌های مختلف برای مانایی انقلاب بوده است گفت: این نهاد انقلابی توانسته نقش موثر خود در پاسداشت ایام‌الله انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم ملی و انقلابی و همچنین اعلام مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران در مقاطع مختلف به خوبی ایفا کند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان سیاستگذاری، ساماندهی و نظارت بر مراسم پاسداشت مناسبت‌های مذهبی را برعهده این نهاد انقلابی دانست و افزود: لحظه شناسی از مهمترین ویژگی‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در چهار دهه گذشته بود.

 

وی با بیان اینکه این نهاد مولود انقلاب همواره زمینه‌ساز حضور آگاهانه و به موقع مردم در مناسبت های ملی و انقلابی و رخدادهای مهم بوده است تصریح کرد: در واقع این نهاد با زمینه‌سازی خلق حماسه‌های متعدد موجبات مانایی انقلاب اسلامی را فراهم آورده است.

 

اشجری ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش موذن انقلاب اسلامی را داشته و همواره مردم را به پاسداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی فراخوانده است.

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در صراط مستقیم حرکت کرده است، گفت: این نهاد انقلابی موفقیت‌های خود را مدیون بصیرت و حضور آگاهانه و پرشور مردم در بزنگاه‌های حساس تاریخی است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به شیوع کرونا و همراه این نهاد در پاسداشت مناسبت‌ها در شرایط کرونایی اذعان کرد: این نهاد انقلابی در طول ۱۷ ماه شرایط خاص کشور ناشی از شیوع بیماری کرونا سعی کرده مدلی را ارائه دهد که ضمن صیانت از سلامت جامعه، زمینه‌های پاسداشت مناسبت ها نیز فراهم شود.

 

وی با بیان اینکه مناسبت‌های انقلاب اسلامی تعطیل نشدنی است، تاکید کرد: در ماه‌های اخیر مراسم سلامت‌محور بسیاری با حضور نمادین مردم و گاها به شکل رژه خانوادگی خودرویی و یا برنامه زنده تلویزیونی در ساعات پر مخاطب برگزار شده است.

 

اشجری اعلام کرد: گیلان جزء استان‌های برتر در برگزاری مناسبت‌های انقلاب اسلامی بوده و توانسته الگوها و مدل‌های جدیدی همچون رژه خودرویی در ۲۲ بهمن را به سطح ملی، ارائه و موفق عمل کند.

 

گفتنی است، ۱۲ مردادماه، سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۵۹به فرمان امام راحل است.

کد خبر 1079046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha