برخورداری سه هزار نفر در داراب از شبکه رادیویی و تلویزیونی استانی و ملی با کیفیت بالا

سهرابی گفت: با نصب و راه اندازی سامانه پیشرفته دیجیتال در داراب سه هزار نفر تحت پوشش ۴۴ شبکه رادیویی و تلویزیونی استانی و ملی با کیفیت بالا قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، امروز (دوشنبه 4 مرداد) با اشاره به راه اندازی سامانه جدید دیجیتال در داراب در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با دهه امامت ولایت و با همت متخصصان فرستنده های تلویزیونی و «اف ام» معاونت فنی صدا و سیمای مرکز فارس، سامانه نسل جدید دیجیتال در شهرک «بازرگان» داراب نصب و راه اندازی شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: بدین ترتیب مردم شهرک «بازرگان» داراب با نصب و تنظیم گیرنده دیجیتال نسل جدید با عنوان DVB_T2 بر روی کانال 48 می توانند از 22 شبکه تلویزیونی و 22 شبکه رادیویی دیجیتال استفاده کنند.

وی اضافه کرد: با نصب و راه اندازی این سامانه پیشرفته دیجیتال سه هزار نفر تحت پوشش 44 شبکه رادیویی و تلویزیونی استانی و ملی با کیفیت بالا قرار گرفتند.

سهرابی اعلام کرد: در حال حاضر رسانه ملی در فارس توانسته است در شرایط اقلیمی استان پهناور فارس از طریق 450 ایستگاه در هر ساعت از شبانه روز به پوشش 96 و نیم درصدی جمعیتی صدا و تصویر در فارس دست پیدا کند.

کد خبر 1079089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha