روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در گلستان/ مردم در تجمعات و عروسی ها شرکت نکنند

جعفری به روند رو به افزایش شیوع ویروس کرونا در استان گلستان هشدار داد.

«ناهید جعفری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: شرایط استان گلستان از نظر کرونا اصلا خوب نیست و تعداد بیماران ما روز به روز در استان گلستان رو  به حال افزایش است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان  ادامه داد: بیش از یک هزار و 300 بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های استان گلستان بستری هستند و چندین برابر این تعداد نیز بیماران کرونایی هستند که در منازل تحت مراقبت قرار دارند.

 

جعفری بیان کرد: امیدواریم بیماران کرونایی در منازل فضای قرنطیه را رعایت کنند، چرا که سرایت بیماری به شدت بالا است و فردی علائم داشته باشد مطمئن باشند که اطرافیان خود را نیز درگیر خواهد کرد.

 

وی افزود: متاسفانه  اخبار زیادی می شنویم که افرادی که حالشان خوب است در میادین و سر کار حاضر می شوند و این مهم باعث افزایش شیوع ویروس کرونا شده است.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: با متخلفان در اصناف در خصوص محدودیت های کرونایی برخورد می شود ولی در خصوص مراسم عروسی ها در منازل نمی توانیم اینگونه برخورد کنیم و افراد را تنها به محاکم قضایی می کشانیم.

 

جعفری متذکر شد: مردم همه تلاش خود را انجام دهند که در مراسم های عروسی حضور پیدا نکنند چون ممکن است دچار مخاطراتی از سوی ویروس کرونا شوند.

 

کد خبر 1079153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha