درخشش دانش آموزان آران و بیدگل در مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور

کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آران و بیدگل از کسب سه رتبه برتر دانش آموزان آران و بیدگلی در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز کشور خبر داد.

محسن عباسیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: سی و نهمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز در بخش آوایی در رشته‌های قرائت، حفظ، اذان و مداحی به میزبانی خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.

 

کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آران و بیدگل افزود: این دوره از مسابقات کشوری به صورت مجازی (ویدئو کنفرانس) در جوار آستان قدس رضوی برگزار شد که ۳ تن از دانش آموزان شهرستان آران و بیدگل حایز مقام شدند.

 

عباسیان اظهار داشت: در این مسابقات «علی ابراهیمی» دانش آموز پایه نهم دبیرستان زنده یاد شبان در رشته حفظ ۱۰ جزء و «فاطمه علی مهدی» دانش آموز پایه هفتم دبیرستان امام زمان(عج) به ترتیب حایز رتبه‌های «اول» و «دوم» کشوری شدند.

 

وی افزود: همچنین «محمدرضا عربیان آرانی» دانش آموز پایه دهم شرکت کننده رشته حفظ ۵ جزء قرآن از آموزش و پرورش کاشان هم در این سری مسابقات موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

 

کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آران و بیدگل بیان داشت: امسال در مجموع ۸۷ دانش آموز و فرهنگی آران و بیدگلی به مسابقات استانی قرآن و معارف اسلامی راه یافتند که در پایان رقابت های استانی که در فضای مجازی برگزار شد ۲۶ نفر حائز رتبه های اول تا سوم  استان شدند.

 

عباسیان با بیان اینکه از این تعداد، ۶ دانش آموز از آران و بیدگل به مرحله کشوری راه یافتند، تصریح کرد: «الهام نیکروش» در رشته حفظ ۲۰ جزء، « فاطمه علی مهدی» در رشته حفظ ۵ جزء، «امیرحسین غفاریان» در رشته مداحی،«علی ابراهیمی» در رشته حفظ ۱۰ جزء و «محمد مهدی عرب پور» در رشته حفظ ۵ جزء و همکار فرهنگی «ام هانی خدمتکار» در رشته حفظ کل قرآن مجوز رقابت در مرحله کشوری را کسب کرده بودند.

 

کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش آران و بیدگل افزود: گروه همخوانی و تواشیح «طاووس الجنه» متشکل از دانش آموزان دختر شهر نوش آباد آران و بیدگل هم در جریان مسابقات استانی موفق به کسب رتبه سوم شد./

کد خبر 1079279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha