جشن‌های عید غدیر در کانون‌های مساجد فومن برگزار می‌شود

نیک‌انجام گفت: جشن‌های عید غدیر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در کانون‌های مساجد فومن برگزار می‌شود.

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: جشن‌های ولایت در سطح ۳۳ کانون فرهنگی و هنری مساجد فومن برگزار می‌شود.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برنامه‌های پرمحتوایی و با رویکرد تبیین موضوع مهم غدیر و ولایت برگزار می‌کنند.

 

وی گفت: برگزاری مراسم جشن ویژه غدیر در مساجد و کانون‌های مختلف فرهنگی هنری و حضور سخنرانان مطرح و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری از جمله برنامه‌های این ایام است.

 

نیک‌انجام همچنین آذین بندی، چراغانی، نصب پوستر و پارچه نوشته‌های مناسبتی عید غدیر خم را از دیگر فعالیت‌های کانون‌های مساجد شهرستان عنوان و تصریح کرد: کلیه برنامه‌های این ایام با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن تصریح کرد: با توجه به اینکه موضوع ولایت و ولایت مداری رمز پیروزی جوامع اسلامی بوده است و دشمنان این موضوع را مانع رسیدن به اهداف خود می‌دانند و همیشه سعی بر از بین بردن این موضوع دارند، باید در ترویج و تبیین آن تلاش شود.

 

وی خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه مجازی توسط انجمن خوشنویسی و اجرای شب شعر و برگزاری مسابقه غدیر توسط این نهاد از دیگر برنامه‌های ایام عید غدیر خم است.

کد خبر 1079323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha