معرفی رئیس جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نیکشهر

طی مراسمی رئیس جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نیکشهر معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، محسن اکبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان در مراسم معارفه رئیس جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نیکشهر که در محل فرمانداری این شهرستان و با حضور مسئولان اداری و فرماندار و معاونین وی برگزار شد گفت: یکی از دلایل به انحراف رفتن برخی مسئولان در کشور عدم اجرای صحیح و دقیق دو فریضه واجب و فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر است.

وی افزود: اگر مردم در تمام کشور مطالبه گر شوند و در برابر کوتاهی و تخلفاتی که از سوی مدیران سرمی زند در چارچوب قانون اقدام کنند قطعاً دیگر افراد در هیچ جایگاهی جرات دست درازی به بیت المال و تضییع حقوق شهروندی نخواهند داشت و میزان رضایت مندی شهروندان از مدیران خود نیز افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مدیران لازم است تا در روزهای پایانی مسئولیت خود قدر این روزهای ارزشمند را بدانند و تا آخرین لحظه ای که در مسند هستند خدمت رسانی بی منت و شبانه روزی به مردم که ولی نعمت ما هستند فراموش نکنند و بدانند که هر کاری در این راستا انجام دهند ثواب اخروی و دنیوی برایشان ثبت می شود.

به گفته دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان؛ امروز و در شرایط کنونی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و تشویق مردم به تزریق واکسن جزو مهمترین معروفات در این استان است و علمای شیعه و سنی، صاحبان کرسی و ریش سفیدان طوائف نیز باید شهروندان را به دریافت واکسن امر کنند تا سلامت جامعه به خطر نیفتد و هر چه سریعتر چرخه این ویروس منحوس نیز قطع شود.

در این مراسم؛ حجت الاسلام والسلمین یعقوبی امام جمعه شهرستان نیکشهر به عنوان رئیس جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان معرفی و حکم خود را دریافت کرد.

کد خبر 1079324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha