افتتاح طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» در شهرستان بروجن

مظاهری از افتتاح طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» به میزبانی کانون های منتخب شهرستان بروجن در چهارمحال و بختياری خبر داد و گفت: این آیین به منظور پیشگیری از شیوع کرونا به صورت محدود و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: آیین افتتاحيه طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» به میزبانی کانون های منتخب شهرستان بروجن در چهارمحال و بختياری به منظور پیشگیری از شیوع کرونا به صورت محدود و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شبکه سازی و جريان سازی و استفاده از ظرفيت های مردمی و فعالان اجتماعی محله از رويکردهای طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» در سال جاری است.

 

وی غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با محوريت امام جماعت مساجد با همکاری آموزش و پرورش را از دیگر محورهای این طرح عنوان کرد و افزود: این طرح فرهنگی از دهم تیرماه سال جاری آغاز و تا پایان شهریور سال جاری نیز به میزبانی کانون های فرهنگی هنری مساجد به صورت غیرحضوری و مجازی اجرا می شود.

 

مظاهری اذعان داشت: فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» دستورالعمل های بهداشتی در خصوص ویروس کرونا را رعایت کرده و تاییدیه های لازم را برای برگزاری کلاس ها از ستاد مبارزه با کرونای استان اخذ می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند با ورود به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir در این طرح ثبت ‌نام کنند.

 

وی گفت: سامانه این طرح در سامانه شاد نیز معرفی شده است و دانش‌آموزان در هر بخشی که علاقه‌مند باشند می‌توانند ثبت‌نام کنند.

 

خاطرنشان می شود: مسابقات کتابخوانی، جشنواره‌های هنری، فیلم کوتاه و کلاس‌های آموزشی متعدد ازجمله بخش‌های مختلف این طرح است.

 

کد خبر 1079373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha