نشست تخصصی «سفیران غدیر» در خراسان جنوبی برگزار می شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی گفت: نشست تخصصی «سفیران غدیر» فردا صبح ششم مردادماه با حضور ائمه جمعه و علمای خراسان جنوبی به مناسبت دهه امامت و ولایت در فضای مجازی برگزار می شود.

«محمود حاجی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: عید غدیر خم بدون تردید بزرگترین عید شیعیان جهان است که بایستی بیش از پیش به آن توجه و برای گرامیداشت آن برنامه ریزی شود.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی با بیان اینکه نشست تخصصی کتابخوان با عنوان «سفیران غدیر» طی دهه ولایت و امامت برگزار می شود، افزود: در این نشست تعدادی از علماء، برجستگان دینی و ائمه محترم جمعه و جماعات استان خراسان جنوبی حضور خواهند داشت.

 

وی در ادامه به هدف از برگزاری این نشست تخصصی اشاره کرد و گفت: این نشست به منظور افزایش معرفت نسبت به امامت و ترویج فرهنگ غنی ولایت و بزرگداشت عید غدیر خم برگزار می شود.

 

حاجی ادامه داد: این نشست در ساعت ۹ صبح چهارشنبه ششم مرداد ماه در فضای اسکای روم به نشانی www.skyroom.online/ch/nahaad/skhorasanpl برگزار خواهد شد و از همه علاقمندان دعوت به عمل می آید که در این جلسه فرهنگی مذهبی مشارکت نمایند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در پایان عنوان کرد: در این نشست تخصصی ائمه جمعه شهرستان های فردوس، سرایان، طبس، زهان، نیمبلوک، قهستان و ارسک حضور خواهند داشت و مطالبی را بیان خواهند کرد.

کد خبر 1079376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha