نماز جمعه بزرگترین کنگره اسلامی هفتگی مسلمانان است

حجت الاسلام مهدی نژاد نماز جمعه را پس از حج بزرگترین کنگره اسلامی و اجتماع عظیم مسلمانان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رضوانشهر، حجت الاسلام « محمد مهدی نژاد » در همایش عفاف و حجاب که امروز (سه شنبه، ۵ مرداد) در مسجد جامع امام خامنه ای رضوانشهر برگزار شد به روزهای اول انقلاب و اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت آیت الله طالقانی (ره) اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در ۹۰۰ شهر کشور نماز جمعه اقامه می شود.

 

امام جمعه رضوانشهر اظهار داشت: نماز جمعه بزرگترین اجتماع ما مسلمانان است. امروزه که ویروس منحوس کرونا در سراسر جهان و کشور ما شیوع پیدا کرده، برخی مساجد برای تزریق واکسن کرونا به شبکه بهداشت و درمان کمک می کنند.

 

وی همچنین از توزیع ۱.۵ تن مرغ و ۳۵۰ بسته حمایتی از زمان شیوع ویروس کرونا طی دوسال اخیر در بین افراد بی بضاعت و کم برخوردار خبر داد.

 

«محمود قاسمی » فرماندار رضوانشهر نیز در این همایش نماز جمعه را اولین عامل وحدت و انسجام در جامعه اسلامی دانست و گفت: نماز جمعه پشتوانه ای مستحکم برای نظام و انقلاب بشمار می رود.

 

همچنین روز گذشته به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر جمعی از اهالی رسانه این شهرستان با امام جمعه این شهر دیدار کردند. اولین نماز جمعه در رضوانشهر توسط سید کاظم میر حسین اشکوری امام جمعه این شهر اقامه شد.

کد خبر 1079494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha