دستگاه های اجرایی از بازنشتگان خود تجلیل کنند

خوش خبر گفت: دستگاه های اجرایی باید برای بازنشستگان خود برنامه داشته باشند و از آنها تجلیل و گزارش آن را برای صندوق بازنشستگی استان ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر خوش خبر» امروز(5 مرداد) در ستاد استانی تکریم بازنشستگان با بیان اینکه بازنشستگان باید بیشتر مورد توجه و دید قرار داشته باشند، افزود: بازنشستگان سرمایه معنوی کشور و منبع ارزشمندی از تجربیات گذشته هستند که جامعه نیازمند بهره گیری از این تجربیات است.

 

وی با بیان اینکه جایگاه و نقش سالمند و بازنشسته همه باید به آن احترام بگذاریم، افزود: باید در حوزه فرهنگ سازی احترام به سالمندان و بهداشت روان آنها کارکرد، چراکه کرونا خیلی از افراد سالمند را گوشه گیر کرده است.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تکریم بازنشستگان، احترام به تلاش و مجاهدت این عزیزان است، اظهارداشت: بازنشستگان نباید در ایام سخت کرونا تنها گذاشته شوند.

 

خوش خبر با تاکید بر اینکه دستگاههای اجرایی باید برای بازنشستگان خود برنامه داشته باشند و از آنها تجلیل و گزارش آن را برای صندوق بازنشستگی استان ارسال کنند، افزود: تلاش می کنیم تا 6 نفر بازنشسته نمونه را در حضور استاندار خراسان جنوبی تجلیل کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه فرمانداران باید برای بازنشستگان شهرستان ها برنامه داشته باشند و از آنها تجلیل کنند، اظهارداشت: شهرداری ها هم با هماهنگی معاونت عمرانی استانداری، در زمینه نصب بنر و تبلیغات و اطلاع رسانی روز تکریم بازنشستگان کار کنند.

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه آموزش و پرورش هم از طریق برنامه شاد تجلیل از بازنشستگان خود را داشته باشد، گفت: دستگاه های اجرایی در طول سال نشست هایی را با بازنشستگان خود داشته باشند.

 

 

 

 

کد خبر 1079523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha