تعطیلی تمامی شهرهای گلستان برای کاهش شیوع کرونا

ملک شاهکویی گفت: برای کنترل وضعیت فعلی باید محدودیت ها را جدی تر اجرا کرد و تمام شهر به جز موارد ضروری تعطیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان، سردار «علی ملک شاهکویی» ظهر امروز(سه شنبه 5 مرداد) در جلسه استانی ستاد کرونا اظهار کرد: در حوزه مقابله با کرونا تجربه خوبی از سال گذشته داریم و در آن زمان شاید استان در شرایط مشابه و یا حتی وخیم تر از وضعیت فعلی قرار داشت اما اقدامات خوبی انجام شده بود.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه اجرای محدودیت ها، قرنطینه خانگی و ضدعفونی اماکن عمومی از اقدامات خوب حوزه مقابله با کرونا بود، ادامه داد: اختیاراتی که وزارت کشور در اختیار استان گذاشته اختیارات خوبی است.

 

وی تصریح کرد: باید ورودی تنگراه و دو ورودی از استان های همجوار به گلستان با هماهنگی استان ها مسدود شود.

 

ملک شاهکویی بیان کرد: تا زمانی که بازارها و دیگر اماکن شهر باز است مرخصی 70 درصد از کارکنان ادارات مشکلی از استان را حل نخواهد کرد، برای کنترل وضعیت فعلی باید محدودیت ها را جدی تر اجرا کرد و تمام شهر به جز موارد ضروری تعطیل شود.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه مردم باید در قرنطینه خانگی بمانند، تأکید کرد: برای حفظ سلامت شهر چاره ای جز آسیب به برخی مشاغل و مردم وجود ندارد.

 

وی با تأکید بر اینکه باید تمام ترددها، ترمینال ها و فرودگاه ها تعطیل شود تا شرایط فعلی کرونا در استان مدیریت شود، افزود: با وجود آنکه پنج شنبه ها را تعطیل کردیم اما از لحاظ کرونا تغییری در استان ایجاد نشده و تنها مصرف برق کاهش یافته است.

کد خبر 1079534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha