شرایط کرونا در گنبدکاووس مطلوب نیست

کریمی گفت: شرایط گنبدکاووس از لحاظ شیوع کرونا خوب نیست اما به نظر می رسد با تمهیدات اندیشیده شده طی روزهای آینده اوضاع به خوبی کنترل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان، «عبدالقدیر کریمی» ظهر امروز(سه شنبه 5 مرداد) در جلسه استانی ستاد کرونا اظهار کرد: پس از برگزاری جلسه ستاد کرونا در روز شنبه با حضور استاندار گلستان،  جلسه ای با دستگاه های مرتبط شهرستانی برگزار کردیم و با همکاری خوب اتاق اصناف گنبدکاووس، قرنطینه این شهرستان را از بعد از ظهر روز شنبه آغاز کردیم و خوشبختانه اصناف گنبدکاووس همکاری خوبی داشتند.


 فرماندار گنبدکاووس ادامه داد: طی دو روز گذشته 330 مورد بازدید از اماکن عمومی و اصناف در گنبدکاووس انجام شد که 59 مورد منجر به تذکر و 10 مورد منجر به پلمپ شد و سه پرونده نیز به مراکز قضایی ارجاع داده شد.


وی تصریح کرد: طی این مدت گروه های شغلی که به مشتریان بدون ماسک خدمات ارائه می دادند به مدت دو هفته پلمپ می شدند.


کریمی افزود: شرایط گنبدکاووس از لحاظ شیوع کرونا خوب نیست و به نظر می رسد شرایط فعلی متاثر از عید قربان باشد اما با تمهیدات اندیشیده شده امیدواریم طی روزهای آینده اوضاع به خوبی کنترل شود.


فرماندار گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در خصوص برپایی بیمارستان صحرایی هنوز به قطعیت نرسیدیم اما پیشنهاد می کنیم زمینه های لازم برای این امر آماده شود.


وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته با کمبود اکسیژن در دو بیمارستان گنبدکاووس مواجه بودیم که در روز گذشته تأمین شد، گفت: دو بیمارستان دیگر گنبدکاووس نیز تانک اکسیژن ندارند و این دو بیمارستان در زنجیره تکمیلی ارائه خدمات به بیماران کرونایی کمک کار هستند.


کریمی یادآور شد: در حوزه قطع برق شرایط گنبدکاووس نامناسب نبود اما باز هم از مدیر عامل شرکت برق گلستان درخواست کردیم ملاحظه بیمارستان های پایلوت کرونا بیشتر شود.

 

کد خبر 1079552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha