۴ مرکز واکسیناسیون کرونا در بندرگز فعال است

احمدی گفت: چهار مرکز واکسیناسیون کرونا در بندرگز فعال است و این شهرستان رتبه دوم استان در تزریق واکسن را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسین احمدی» ظهر امروز(سه شنبه 5 مرداد) در جلسه استانی ستاد کرونا اظهار کرد: در پلیس راه بندرگز اقدامات خوبی در حال انجام است و ورود و خروج خودروها کنترل می شود.

 
فرماندار بندرگز
ادامه داد: مشکل اصلی نگاه عمومی مردم است و فضای اجتماعی مردم طوری است که نسبت به کرونا ساده انگارانه برخورد می کنند و آنطور که باید کرونا را جدی نمی گیرند.

 

وی بیان کرد: قبل از هر اقدامی مردم باید کرونا را جدی بگیرند چراکه با تعطیلی تالارها، در منازل شخصی مراسم عروسی برگزار می شود و یا وقتی تفرجگاه های اصلی در بندرگز مسدود شده  مردم از راه های میانبر به سمت تفرجگاه ها می روند.


احمدی متذکر شد: چهار مرکز واکسیناسیون کرونا در بندرگز فعال است و این شهرستان در تزریق واکسن رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده است.


فرماندار بندرگز با تاکید بر اینکه هر تصمیمی که در حوزه کرونا گرفته شود ما آن را اجرا خواهیم کرد، یادآور شد: متاسفانه تعطیلی تالارها و اعمال محدودیت ها در برگزاری مراسم های عروسی بازدارنده نبود و مردم از روش های دیگر نسبت به برگزاری مراسم اقدام می کنند.

کد خبر 1079558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha