نماز جمعه بهترین پایگاه مطالبه‌گری است

فرماندار شهرستان پیشوا با تقدیر از همراهی موثر ستاد نماز جمعه این شهرستان در دوران کرونا گفت:نماز جمعه بهترین پایگاه مطالبه‌گری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، به مناسبت گرامیداشت سالروز اقامه اولین‌ نماز جمعه کشور و طی مراسمی با حضور حسین عباسی فرماندار، حجت‌الاسلام باقری امام‌ جمعه و جمعی از مسئولان از اعضای ستاد نماز جمعه پیشوا تجلیل شد.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در مراسم تجلیل از اعضای ستاد نماز جمعه گفت:  نماز جمعه یک قرارگاه معنوی و از آثار و برکات اسلام عزیز و تدبیر هوشمندانه امام راحل(ره) است و به عنوان پایگاه مطالبه‌گری بهترین جایگاه ارتباط مردمی محسوب می‌شود.

وی افزود: حضور مردم و مسئولان در کنار هم و در صفوف نماز جمعه، آثار مادی و معنوی بسیاری در جامعه داشته و موجب حل بسیاری از مسائل و مشکلات می‌شود.  

عباسی کرونا را عامل گسست خدمت رسانی دستگاه ها به مردم دانست و تصریح کرد: پیش از شیوع کرونا، میز خدمت ادارات به صورت هفتگی در نماز جمعه دایر و به مردم خدمات عینی و لحظه‌ای ارائه می‌گردید که امیدواریم با لطف خداوند و انجام واکسیناسیون از این شرایط گذر کرده و این حلقه ارتباطی همچون گذشته مستحکم شود.

فرماندار پیشوا ادامه داد: امام جمعه و ستاد نماز جمعه پیشوا همواره حفظ جان و سلامت مردم را در اولویت قرار داده و در اوایل کرونا نیز به صورت داوطلبانه اقدام به تعطیلی نماز جمعه نمودند که مبنایی برای سایر شهرستان‌ها شد.

فرماندار شهرستان پیشوا در پایان از روحیات تعامل گرایانه، اقدامات جهادی و همکاری‌های دلسوزانه و ارزنده امام جمعه پیشوا قدردانی نمود.

کد خبر 1079604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha