توزیع ۱۰ هزار غذای گرم در حوزه استحفاظی ناحیه مقاومت بسیج سپاه «بقیه الله (عج)» شیراز در عید غدیر

علی پور گفت: ۱۰ هزار غذای گرم در غروب عید غدیر در مجتمع فرهنگی «شلمچه» طبخ و در محله های حوزه استحفاظی ناحیه مقاومت بسیج سپاه «بقیه الله (عج)» شیراز توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مجید علی پور»، روز گذشته (سه شنبه 5 مرداد) با تبریک دهه امامت و ولایت در جمع خبرنگاران گفت: از عید قربان تا عید غدیر برنامه های متعددی توسط پایگاه های مقاومت و مساجد در حال اجراست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه «بقیه الله (عج)» شیراز افزود: جشن های شادمانی از میدان «غدیر» تا حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در یک هفته منتهی به عید غدیر برگزار شده است.

وی اضافه کرد: کاروان موتوری و خودرویی شادی نیز برای مناسبت های اهل بیت (ع) در معابر و خیابان ها برای تبلیغ شعائر دینی راه اندازی شده است.

علی پور اعلام کرد: بیش از ۱۵۰ گوسفند در قالب کمک مومنانه ذبح و قربانی شده و میان نیازمندان توزیع شد، 12 هزار بسته معیشتی نیز تهیه و توزیع شده و ۱۵ سری جهیزیه به مناسبت این اعیاد بزرگ تهیه شده و در اختیار زوج های نیازمند در شهر شیراز قرار گرفت.

وی ادامه داد: بیش از ۶۰ هزار دست غذای گرم در شب و روز عید سعید غدیر طبخ می شود و ۱۰ هزار غذای گرم در غروب عید غدیر در مجتمع فرهنگی «شلمچه» طبخ و در محله های حوزه استحفاظی ناحیه مقاومت بسیج سپاه «بقیه الله (عج)» شیراز توزیع خواهد شد.

علی پور از آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد و بیان کرد: با همت بسیجیان ۱۲ هزار زندانی به مناسبت عید غدیر آزاد خواهند شد که یک مادر ۵۹ ساله دارای بدهی مالی در شمار این زندانیان بوده است.

کد خبر 1079642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha