مداحان فضای رسانه ای خود را تقویت کنند

مداح پیشکسوت خوزستانی با بیان اینکه مداحان انسجام دارند اما ضعف رسانه ای در میان آنها کاملا مشهود است گفت: در عین حالی که اتفاقات بسیار چمشگیری صورت گرفته اما عدم انعکاس درست آنها باعث بروز حرف و حدیث هایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق آهنگران» عصر امروز (سه شنبه ۵ مرداد) در نشست فوق العاده ستایشگران جوان اهل بیت (ع) که در قرارگاه کربلای استان خوزستان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام هادی (ع) و عید غدیرخم اظهار کرد: انسجام میان مداحان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که باید بیشتر به آن توجه شود.

 

مداح پیشکسوت خوزستانی افزود: کانون مداحان، سازمان بسیج مداحان و دیگر نهادهایی که تشکیل می شوند تنها برای ایجاد انسجام میان مداحان است که برگزاری فصلی این جلسات می تواند به انسجام بیشتر مداحان و ستایشگران جوان در سراسر کشور کمک کند.

 

وی با بیان اینکه حضور ستایشگران جوان کشور برای کمک به مردم مظلوم خوزستان قابل تقدیر است اضافه کرد: لیستی از مهمترین مشکلات روستاها از جمله آب، لوله، تانکر و ... تهیه شده که می خواهیم هر مداح در حد توان خود نسبت به این مهم کمک داشته باشد.

 

آهنگران در ادامه به ضعف رسانه ای فضای مداحان اشاره کرد و یاد آور شد: خوشبختانه مداحان انسجام دارند اما ضعف رسانه ای در میان آنها کاملا مشهود است، در عین حالی که اتفاقات بسیار چمشگیری صورت گرفته اما عدم انعکاس درست آنها باعث بروز حرف و حدیث هایی می شود.

 

کد خبر 1079651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha