مکتب اخلاقی اصفهان با دبیرخانه دائمی رواج می‌یابد

امام جمعه اصفهان گفت: در حوزه علمیه اصفهان با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بنا بر این شده که مکتب اخلاقی اصفهان دبیرخانه دائمی داشته باشد و کتاب‌ها واثار علمای اخلاقی زنده شوند و مکتب اخلاقی اصفهان رواج یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان، آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد» شامگاه سه شنبه در حاشیه برگزاری اولین کنگره ملی مکتب اخلاقی اصفهان افزود: در ایام عید غدیر در حوزه علمیه اصفهان با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بنا بر این شده که مکتب اخلاقی اصفهان دبیرخانه دائمی داشته باشد و کتاب‌ها واثار  علمای اخلاقی زنده شوند و مکتب اخلاقی اصفهان رواج یابد.

وی ادامه داد: امروز شاهد آغاز به کار کنگره ملی مکتب اخلاقی اصفهان بودیم که امیدواریم دبیرخانه دائمی آن به دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان و همت علما و بزرگان دانشگاهی و حوزوی دایر شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان خطاب به جوانان و عموم مردم تصریح کرد: انسان‌های والایی در خصوص اخلاق در حوزه علمیه اصفهان بودند.

وی اضافه کرد: اگر در بسیاری از مسائل اخلاقی و رفتاری اصفهانی‌ها برتری خاصی دارند به دلیل این است که مکتب علما و بزرگان ما همچنان در اصفهان و بین مردم رونق داشته است و باید همگی از اخلاق خوب علما و بزرگان سابق که از مکتب ائمه اطهار(ع) نشات گرفتند بهره ببریم.

کد خبر 1079653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha