رفع مشکلات خوزستان نیازمند به‌کارگیری توان ملی است

حجت الاسلام نبی زاده با بیان اینکه ضرورت دارد برای رفع مشکلات خوزستان، توان ملی به کار گرفته شود گفت: اتحاد و همفکری برای رهایی خوزستان از مشکلات باید تبدیل به یک گفتمان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده» عصر امروز (سه شنبه 5 مرداد) در نشست فوق العاده ستایشگران جوان اهل بیت (ع) که در قرارگاه کربلای استان خوزستان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام هادی (ع) و عید غدیرخم اظهار کرد: هزینه ها برای فعالیت های فرهنگی بسیار محدود هستند که در این راستا مبلغ 200 میلیون تومان را قرار دادیم و توانستیم یک حرکت مختصری انجام دهیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه مداح نقش محوری را در جامعه ایفا می کند افزود: در خصوص موضوع خوزستان باید این نکته عنوان شود که همانگونه که در هشت سال جنگ تحمیلی تمام ایران برای خوزستان پای کار ایستاد امروز نیز همه ایران باید پای کار خوزستان بایستد.

 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه چرخه حیات خوزستان و اکوسیستم آن را به هم زدند و زندگی را از خوزستان گرفتند اضافه کرد: خوزستان امروز بی آبی شده اما با همه مشکلات مردم این استان پای کار انقلاب اسلامی ایستاده‌اند؛ اتحاد و همفکری برای رهایی خوزستان از مشکلات باید تبدیل به یک گفتمان شود.

 

حجت الاسلام نبی زاده تصریح کرد: در شرایط این چنینی افراد شاخص 2 رویکرد را می توانند اجرا کنند اول آنکه همانند بقیه تنها فریاد مظلومیت را به صدا در آورند و دوم آنکه خلاهای موجود را با استفاده از ابزارهای مختلف پر کرده و مواسات مردم را به جا آورند.

 

وی با اشاره به اینکه باید مواسات فعال داشته باشیم یاد آور شد: امروز خوزستان مقابل دشمنان نظام ایستاده و دشمنان می خواهد از طریق خوزستان به نظام ضربه بزنند، بنابراین ضرورت دارد که برای رهایی این استان از مشکلات توان ملی به کار گرفته شود.

 

کد خبر 1079654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha